# offline Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tok dette nå ikveld. Lang lukkertid med litt zooooming Bildet er kun behandlet i Lightroom. Bare tull eller kul/stilig effekt? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så absolutt stilig. Tiltrekkende motiv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 OK, jeg måtte sette meg på gulvet med hodet mellom beina en stund, men jeg er ok nå... Tror jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kanskje litt bedre fokus på "onkel", ellers var det helt greit Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Beklager, men jeg ble sjøsyk nå.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dette blir for meg mest et "illustrasjonspressebilde for en sak om Politiet på sjøen i en nettavis" enn et bilde som fungerer godt i seg selv. Det blir for uklart, og båten havner for langt unna. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dette blir for meg mest et "illustrasjonspressebilde for en sak om Politiet på sjøen i en nettavis" enn et bilde som fungerer godt i seg selv. Det blir for uklart, og båten havner for langt unna. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå