Gå til innhold

Antall innsjekkede kolli hos Novair?

Anbefalte innlegg

Heisann, skal en tur til syden til uken. Skal reise med Ving men fly med Novair (Apollo).

Hadde planer om å ha med en ipod docking med på turen men den er akkuratt litt for stor til få å plass i sekken. Må dermed ha den med i en egen bag (som igjen er litt for stor til å være håndbagasje iflg. strlskravene til Novair). Er det da mulig å få sjekket inn 2 kolli hos Novair til Hellas? Dvs min koffert og denne bagen. Har lett og lett, men står ingenting på sidene til Novair, ringer nok på mandag men hadde vært flott å funnet det ut allerede idag.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den, men den har jeg lest. STår at du kan ha med deg et stykk håndbagasje på flyet, den er grei men den bagen jeg må bruke er litt større enn det som er lov iflg kravene til strl hos Novair, desverre står det ingenting om antall kolli som skal ligge i bagasjerommet.

Takker uansett

Lenke til kommentar
Du kan godt sjekke inn to kolli, så lenge totalen for to kolli, INKLUDERT håndbagasje er tyve kilo.

Takk, det Novair sa og, så jeg har fått løst problemet. Spurte også om jeg kunne ha bagasje for 20 kg men 0 håndbagasje, det var ikke mulig. Pussig nok.. Om jeg har 20 kg bagasje eller 15 kg vanlig + 5 kg håndbagasje var tydeligvis ikke det samme. Men, da er jeg klar for reise :D

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at noen, ihvertfall på Gardermoen, stopper deg for å ha under tyve kilo totalt, om det betyr null håndbag, altså. Andre veien kan det nok være annerledes.

For å være helt ærlig, tror jeg ikke kollegene mine på charter er spesielt flinke til å veie håndbagasje heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...