Kannath Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Heisann, skal en tur til syden til uken. Skal reise med Ving men fly med Novair (Apollo). Hadde planer om å ha med en ipod docking med på turen men den er akkuratt litt for stor til få å plass i sekken. Må dermed ha den med i en egen bag (som igjen er litt for stor til å være håndbagasje iflg. strlskravene til Novair). Er det da mulig å få sjekket inn 2 kolli hos Novair til Hellas? Dvs min koffert og denne bagen. Har lett og lett, men står ingenting på sidene til Novair, ringer nok på mandag men hadde vært flott å funnet det ut allerede idag. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ville ha sjekket det ut med Ving/Apollo. Står det ingenting om hvor mange kolli du har på billetten din? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Står desverre ingenting på bilettene, så får vel ringe de :/ Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 http://www.novair.net/no/channel1/channel1_2/ Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Takk for den, men den har jeg lest. STår at du kan ha med deg et stykk håndbagasje på flyet, den er grei men den bagen jeg må bruke er litt større enn det som er lov iflg kravene til strl hos Novair, desverre står det ingenting om antall kolli som skal ligge i bagasjerommet. Takker uansett Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du kan godt sjekke inn to kolli, så lenge totalen for to kolli, INKLUDERT håndbagasje er tyve kilo. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Du kan godt sjekke inn to kolli, så lenge totalen for to kolli, INKLUDERT håndbagasje er tyve kilo. Takk, det Novair sa og, så jeg har fått løst problemet. Spurte også om jeg kunne ha bagasje for 20 kg men 0 håndbagasje, det var ikke mulig. Pussig nok.. Om jeg har 20 kg bagasje eller 15 kg vanlig + 5 kg håndbagasje var tydeligvis ikke det samme. Men, da er jeg klar for reise Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tviler sterkt på at noen, ihvertfall på Gardermoen, stopper deg for å ha under tyve kilo totalt, om det betyr null håndbag, altså. Andre veien kan det nok være annerledes. For å være helt ærlig, tror jeg ikke kollegene mine på charter er spesielt flinke til å veie håndbagasje heller... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Hehe, godt å få noen på "innsiden" til å svare! Men, hvordan er det hvis håndbagasjen er type 2-3 cm større enn regelmentert? Bryr de seg? Mvh Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvis det er snakk om en trillebag som er max på alle mål og 3 cm ekstra bred/lang, så blir den veldig stor - og det vil forhåpentligvis bli stoppet. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Er en liten bag, er bare for stor i lengden. Men, sjekker den inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå