heggstad Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Heisann! Jeg som trodde sommeren skulle være full av fotografering og fint vær. Men neida, som alltid kommer tåka (eller skodda) raskt krypende etter varmegradene, samtid som jobben tar stor plass. Men en må alltid gjøre det beste ut av det, og dermed bestemte jeg meg for å trosse skodda og de tolv varmegradene det var ute. Og der var jeg visst heldig, da dette helt spesielle lyset møtte meg i inngangsdøra, i det sola og lyset var i ferd med å bryte seg veg i mellom det gråe. Om ikke det ble så mange bilder, som jeg skulle ønsket, ble det i alle fall en naturopplevelse i nærområdet. canon 70-200f/4L @ 70mm f/8.0 1/400sek iso 100 Canon eos 5d EDIT: har fjernet skilt EDIT: m/fjernet skilt samt tatt vekk litt av rosa fargen Endret 12. juli 2009 av heggstad Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg tror deg på at det var en vakker naturopplevelse. Liker stemningen i bildet. Det jeg gjerne skulle ha sett, er at det lille "skiltet" som henger i toppen av den ene stolpen var fjernet. Jeg er veldig opphengt i symmetri, og det stemmer ikke helt med det skiltet. Men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Et herlig fotografi som viser hvor dau sommern kan være. Selvom dette er strømlinjeformet, er ikke sommerværet nødvendigvis det Du har truffet bra her. Endret 11. juli 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
boos Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg trodde ikke du likte høyspentmaster.... Ellers: Du kunne kutte litt på venstre side for symetriens skyld. Ellers synes jeg det blir for rødt. Tror bildet kunne blitt bedre med en noe gråere og ørlite mørkere tone. Imotsetning til DMB synes jeg det er ok at skiltet er der. boos Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Takker for kommentarer! Har derfor prøvd å og gjort det dere påpekte med bildet mitt, og det utgjør dermed de andre versjonene av bildet. Og boos: Du har rett der; jeg liker ikke høyspentmaster, men da de rager over alt og over alt, må en kanskje bare bruke de og gjøre de til en del av bildet, i steden for å la de ødelegge det. Det er nok derfor de 3 siste bildene mine inneholder disse trepålene.. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Likte linjeføringen og stemningen i bildet. Ett godt eksempel på at ett bra bildet kan være "enkelt" om du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Her har du funnet et fint motiv Heggstad, bra sett! På meg minner linjene, pålene om et smykke på en kvinne... Kan se ut som det :!: Pene linjer, og v.3, uten den plata/boksen og uten rosaskjæret er min favoritt her. Virker som det heller biiiittelitt ned mot høyre side, men det er vel sikkert i så tilfelle veldig vanskelig å få gjort noe med, om du ville.. Bra! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Tusen takk for kjemåe fine kommentarer! Borgsol1@ Det er faktisk helt sant at det enkle er ofte det beste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå