Cpt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 God kveld. Nå har det seg sånn at jeg og noe kompiser sitter med en halvliter tyrker. Problemet er at vi trenger en god og artig drikkelek for å få drukket dette. Å bare drikke den er utelukket. Så, kom med forslag. Gjerne drikkeleker som man ikke trenger så mange ting for å utføre, for vi har ikke muligheten til å benytte oss av masse items o.l. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 1. Se Beerfest. 2. Kopier det de gjør. Det kan bli gøy Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Kan sikkert bli artig det, men vi skal starte drikkingen om ikke så veldig lenge, så hadde satt pris på noen direkte eksempler litt rask Men setter pris på all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Stein, saks og papir. Taperen shoter. Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dere har hver deres tur så sier den som har turen: "Jeg har aldri gjort .... før" og de som har gjort det må drikke, så er det neste mann. Men den er mye morsommere med flere folk til stede, bl.a. jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 En kortstokk som en av personene har. Så trekker vedkommende opp et kort og ser hva det er. F.eks dersom kortet viser 10, så teller man personene rundt bordet og den som stopper på nr.10 må ta en shot. Vedkommende som får shotten får kortet og den som sitter igjen med flest kort må ta tre shotter på rappen. Denne kan også brukes som vanlig drikkelek, bare at personen som får kortet tar en slurk av drinken/øl/vin etc. også den som har flest kort ved bunkens slutt, må shotte resten av drinken Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dere har hver deres tur så sier den som har turen: "Jeg har aldri gjort .... før" og de som har gjort det må drikke, så er det neste mann. Men den er mye morsommere med flere folk til stede, bl.a. jenter. Da er det best med sterk drikke Ellers blir magen for full... Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Våknet opp med hue ved dassen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg og noen kompisser tok den ufattelig enkle versjonen i helgen. 4 stk, bare la ned 1 kort til hver. Den som fikk det laveste skulle drikke, var det 2 stk med samme skulle de i krig, og den som tapte av de skulle også drikke. Gikk fort, og ble småfulle ja. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Takker for svar folkens, blir nok å bruke mange av de her neste gang Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 en halvliter tyrker kommer du ikke langt med da... men, hva med shot-poker/blackjack. den som taper må ta antall shot de har satset. anbefaller veldig små shot-glass, så det faktisk blir litt satsing. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dere har hver deres tur så sier den som har turen: "Jeg har aldri gjort .... før" og de som har gjort det må drikke, så er det neste mann. Men den er mye morsommere med flere folk til stede, bl.a. jenter. Hadde tenkt å si det samme fått fra Family Guy ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå