Gå til innhold

Forslag til drikke leker som man så og si bare trenger alkohol til

Cpt

Anbefalte innlegg

God kveld. Nå har det seg sånn at jeg og noe kompiser sitter med en halvliter tyrker. Problemet er at vi trenger en god og artig drikkelek for å få drukket dette. Å bare drikke den er utelukket.

Så, kom med forslag. Gjerne drikkeleker som man ikke trenger så mange ting for å utføre, for vi har ikke muligheten til å benytte oss av masse items o.l. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

En kortstokk som en av personene har. Så trekker vedkommende opp et kort og ser hva det er. F.eks dersom kortet viser 10, så teller man personene rundt bordet og den som stopper på nr.10 må ta en shot. Vedkommende som får shotten får kortet og den som sitter igjen med flest kort må ta tre shotter på rappen.

Denne kan også brukes som vanlig drikkelek, bare at personen som får kortet tar en slurk av drinken/øl/vin etc. også den som har flest kort ved bunkens slutt, må shotte resten av drinken ;)

Lenke til kommentar
Dere har hver deres tur så sier den som har turen: "Jeg har aldri gjort .... før" og de som har gjort det må drikke, så er det neste mann. Men den er mye morsommere med flere folk til stede, bl.a. jenter.

Da er det best med sterk drikke :p Ellers blir magen for full... :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg og noen kompisser tok den ufattelig enkle versjonen i helgen. 4 stk, bare la ned 1 kort til hver. Den som fikk det laveste skulle drikke, var det 2 stk med samme skulle de i krig, og den som tapte av de skulle også drikke.

Gikk fort, og ble småfulle ja. Det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...