RainbowLady Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg har i lang tid hatt en død (rød) piksel på skjermen til min iPod Touch, noe som er ganske irriterende, spesielt når jeg ser video. Har postet før i iPod Touch-tråden og blitt anbefalt å prøve en av de greiene med masse flashende farger o.l., uten at dette hjalp. Kjøpte iPoden hos Elprice i Mars i fjor, for 2495,-, så den er nesten 1 og 1/2 år gammel. Nå lurer jeg på hvilke eventuelle rettigheter jeg har, om jeg kan få en ny, penger tilbake, reparasjon osv. Bør jeg da henvende meg hos Elprice eller Apple Store? Og kan de kreve at dersom de må reparere den skal jeg sitte uten iPoden i ukesvis? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "Jeg har i lang tid hatt en død (rød) piksel...." ----------------- Hva menes med lang tid ? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 "Jeg har i lang tid hatt en død (rød) piksel...."----------------- Hva menes med lang tid ? Cirka 7-8 måneder. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Da trur jeg du har ventet for lenge, men jeg tar sikkert feil. Er det ikke 5 års reklamasjon? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Vet ikke, Apple har jo en slags ett års garantigreie, men lurer på om man har 3-5 års reklamasjon på slike ting. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "men lurer på om man har 3-5 års reklamasjon på slike ting. " ---------- Du skal melde feilen snarest mulig,og å vente i 7-8måneder er ikke snarest mulig..Reklamasjonen kan bli avvist på det grunnlaget. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "men lurer på om man har 3-5 års reklamasjon på slike ting. "---------- Du skal melde feilen snarest mulig,og å vente i 7-8måneder er ikke snarest mulig..Reklamasjonen kan bli avvist på det grunnlaget. Godt svar, men når du har hatt det i nesten 1 år plager det vel deg ikke så mye :!: Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Har begynt å se litt mer film i ferien, så det er på en måte først nå jeg har brydd meg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå