Aksjeleif Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Heisann! Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg en laptop. PCen skal brukes til skole, men den skal også brukes til å spille på! Jeg kan maks bruke 6-7 tusen. Her jeg bor, er ruteren ganske langt unna der jeg sitter på pc, så den bærbare pcen jeg har nå, sliter litt med å fange opp bra signal. Går det an å skaffe seg en bærbar pc som er meget bra på å ta opp signal fra ganske lang distanse? I så fall er dette veldig viktig for meg! Jeg håper jeg nå kan få hjelp til å finne en bra laptop! Mvh Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hei. Har akkurat bestilt meg laptop i samme prisklasse og har ca samme kriterier som deg, sett bort i fra det trådløse netverkskortet. Mitt valg ble Hp dv6 1130. Pcen leverer relativt mye ytelse for pengene, et pent design, et godt skjermkort og gratis oppgradering til Windows 7. Jeg syntes at designet var veldig tiltrekkende, så i mitt tilfelle var dette avgjørende, godt mulig man får mer bang for the buck hvis man velger et annet merke. Til 6000kr får man Dennepcen fra Acer. Pcen virker som et kupp og leverer masse ytelse for pengene, pris tatt i betraktning mer en HP. Skjermkortet er riktignok litt kjipere noe som er negativt når det skal spilles. Designet er heller vanlig og kjedelig i mine øyne, men smaken er som baken. Begge pcene kommer med gratis oppdatering til Windows 7. Lykke til i pc jungelen! Endret 11. juli 2009 av Nauz Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk for svar! Den acer pcen, så meget bra ut! Hadde det ikke vært for dårlig skjermkort, hadde jeg ikke nølt noen sekunder! Den første og ser bra ut. Gjerne kom med flere innspill folkens! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Markedet er fult av pcer, selv måtte jeg bare ta ett valg! Hvis du kunne tenke deg en 17" så har også her Acer en pc som leverer mye maskinvare for penga! Link. Uten å kunne nevne noe konkret, så veit jeg at Multicom har solgt noen spennende pcer hvor man kan velge enkelte komponenter selv, ta en titt! Edit: Fikset en link og noen feil. Endret 11. juli 2009 av Nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå