kaarebeate Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Stemningsbilde fra Balestrand, Sogn og Fjordane. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på ting som kunne vært gjort bedre, da jeg er fersk på å bruke speilreflekskamera! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei. Du kunne: *Satt deg ned/kommet deg lavere i terrenget for å skape en ryddigere bakgrunn. *Rettet opp bildet ved hjelp av et fotoredigeringsprogram, gratis eller dyrt nedlastet *Beskjært slik at ikke en halv stolpe på venstre siden blir avkuttet. Ellers et greit bilde , veldig kult motiv med potensiale, om du bare kunne evt hatt hele høyden av berget i bakgrunnen med f.eks, eller kommet deg høyere og kun hatt hav/stolper med... Ikke bli fornærmet av kritikken, her blir man bedre av å få tilbakemeldinger, tro meg! Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Takk for tilbakemelding, det er flott at noen bryr seg!! Det er sånt man lærer av! Har tatt bort den halve stolpen og vridd bildet litt, er det det du mener med å rette opp bildet? Edit: så noen av dine bilder på Flickr, Kjempebra!! Endret 11. juli 2009 av kaarebeate Lenke til kommentar
boos Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Et alternativ kunne være å ta bort bakgrunnen: boos Endret 11. juli 2009 av boos Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg syns ikke bildet er noe særlig. Det mangler noe annet. Kanskje noen fulger, eller at det var videre så man ser hva man ser på. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Et alternativ kunne være å ta bort bakgrunnen: boos Det ble bedre ja! TAKK!! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Boos fikk beskjært det slik jeg mente ja Dette med hobbyfotografering er utrolig moro, og bare ved å få råd og konkrete tips inne på dette forumet vil få deg langt på vei til å bli ordentlig flink Takk for ros av bildene på Flickr, det var snillt! :!: Kunne veldig lite om speilrefleks for et år siden, og alt jeg har lært, har jeg lært her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå