HelloKjersti Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vi kikker nærmere på spansk og italiensk arkitektur. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fantastiske bilder og beskrivelse! Mer slikt, vær så snill! Herlig, rett og slett, tusen takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nydelige bilder. Jeg fikk lyst til å reise til Firenze og Roma. Apropos pengekrevende juksegladiatorer. Hvis man absolutt vil ha bilde av de men ikke gidder å betale så er det bare å dra opp et skikkelig teleobjektiv og kanskje croppe litt i etterkant også. Lenke til kommentar
brk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Grunnen til at jeg noen gang får lyst til å dra utenlands er nettopp slikt som dette. Da spesielt England og Skottland. Fotografere gamle slott og andre spennende bygninger. Og for ikke å glemme historie og å kjenne følelsen. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Nydelige bilder. Jeg fikk lyst til å reise til Firenze og Roma. Apropos pengekrevende juksegladiatorer. Hvis man absolutt vil ha bilde av de men ikke gidder å betale så er det bare å dra opp et skikkelig teleobjektiv og kanskje croppe litt i etterkant også. De fleste av dem så ut som de hadde handlet kostymene sine på Brio. Nesten litt trist... Men hva gjør man ikke for å lure turistene? Roma og Firenze er nydelige byer. Vi planlegger allerede en tur tilbake neste år, da også til Venezia. Andre flotte steder: Cadiz på sørkysten av Spania, Herculaneum rett utenfor Napoli (bedre bevart enn Pompeii), Brugge i Belgia. Vi fikk sett mye på to uker, kan man si Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Interessant lesestoff og kjempefine bilder! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Veldig interessant artikkel, men for å pirke litt: Hva har Store setemuskel (Gluteus maximus) med saken å gjøre? Mistenker at du mener Circus Maximus Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Veldig interessant artikkel, men for å pirke litt: Hva har Store setemuskel (Gluteus maximus) med saken å gjøre? Mistenker at du mener Circus Maximus Haha! En våken leser, det liker jeg! Sånn helt konkret er det en henvisning til en Get Fuzzy-stripe. Eller eventuelt bare hodebry for den som har litt latin innabords. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg