rosegg Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som har forslag til en god gaming mus som for det meste skal brukes til spill som Counter strike? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Her er det flere å anbefale. Razer Deathadder Razer Diamondback Logitech G5 Logitech MX518 Det er de to siste der jeg har prøvd en god periode, og jeg liker de bedre enn Razermusene den lille tiden jeg brukte dem. Mitt tips: Gå i en butikk (elkjøp, expert, spaceworld o.l) og prøv dem. Så finner du ut hvem du liker best. Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Ok Jeg får vel se på de forslagene du sendte da Så tar jeg vel et valg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Her er det flere å anbefale. Razer Deathadder Razer Diamondback Logitech G5 Logitech MX518 Det er de to siste der jeg har prøvd en god periode, og jeg liker de bedre enn Razermusene den lille tiden jeg brukte dem. Mitt tips: Gå i en butikk (elkjøp, expert, spaceworld o.l) og prøv dem. Så finner du ut hvem du liker best. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg anbefaler også Logitech G5 eller Logitech MX518. De er utrolige gode i hvertfall til cs. Min G5 ble ødelagt etter at jeg slo den i bakken gjentatte ganger fordi jeg døde på cs, bestemte meg for å kjøpe en Roccat Kone istedet. Nå kan jeg ikke lenger spille cs. Har tenkt til å kjøpe meg mx518 så fort jeg får penger. Endret 11. juli 2009 av GunnarGul Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Det er Roccat Kone jeg har nå^^ Scrollen sluttet og virke for 30 min siden xD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Razer Diamondback. Kvalitet, presisjon og lav vekt. Ypperlig. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Razer Diamondback. Kvalitet, presisjon og lav vekt. Ypperlig. Bombe at du anbefaller denne:D Jeg falt hvertffall for den... den kommer i postkassen på tirsdag eller noe slikt tipper jeg:D Så får man se om den er bedre enn MX510:n;) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Razer Diamondback. Kvalitet, presisjon og lav vekt. Ypperlig. Bombe at du anbefaller denne:D Jeg falt hvertffall for den... den kommer i postkassen på tirsdag eller noe slikt tipper jeg:D Så får man se om den er bedre enn MX510:n;) Hadde mx510 før jeg også. Bytta den ut mot Diamondback 3g. Angrer ikke ett sekund. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jeg kommer aldri til å bytte den. Hatt min i 4-5 år nå, og jeg elsker den. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hatt min G5 siden første uka de kom ut og er storfornøyd! Aldri hatt en bedre mus og den fungerer utmerket etter maange tusen timers bruk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hatt min G5 siden første uka de kom ut og er storfornøyd! Aldri hatt en bedre mus og den fungerer utmerket etter maange tusen timers bruk. +1 Har ikke hat min G5 så lenge, men har hatt min siden Oktober 2007. Og musa er bare helt rå! Aldri vært noe feil med min G5. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Denne, XL-750BK er en ekstremt bra mus. Jeg kjøpte litt før jul i fjor tror jeg. Og nå har også to av kompisene mine kjøpt den. Den er ekstremt god, passer perfekt inn i handa. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Denne, XL-750BK er en ekstremt bra mus. Jeg kjøpte litt før jul i fjor tror jeg. Og nå har også to av kompisene mine kjøpt den. Den er ekstremt god, passer perfekt inn i handa. Hvis du synes denne musen er ekstremt bra, så har du ikke prøvd de som faktisk er ekstreme Lenke til kommentar
Nicololai Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kjøp en logitech mx518. Beste musen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Kjører selv G9 mus her i gården og den er digg å bruke, det følger 2 skall med så man kan selv bestemme hva man liker best av de. Man kan også justere dpi'en mens man spiller, der man kan velge mellom 5 nivåer. For å si det sånn jeg angrer ikke at jeg kjøpte den musa for et år siden Helt personlig så liker jeg den bedre enn G5. Endret 9. august 2009 av Jod-R Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har du tenkt å si hva det ble til? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det ble MX518 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Min andre Diamondback er på tur i posten nå! Har hatt den jeg har nå i over 4 år nå så det er KVALITET. Eneste som er galt med den er at scrollhjulet ikke funker top notch lenger. Men uansett 4år med hard klikking og fremdeles fungerer alle knapper ACE. Trodde ikke det skulle være mulig Slet ut to Intellimouse på det første året med egen PC. Så, Razer Diamondback får full core fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå