hallyboy Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 er det noen som har hørt noe nytt om gta: sna andreas, det eneste jeg har hørt er at det blir utvikla på ps3... please la meg vite siste nytt... hilsen STOOOOOOR Fan Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Litt rart at det skal utvikles til PS3 siden Rockstar har sagt at det blir det siste GTA spillet som bruker GTA3 motoren. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 dem har jo ikke sagt det, det jeg har hørt er at det skal få en helt annen type grafikk... helt motsatt... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 De har ikke sagt det? Litt rart synes jeg... GTA4 kommer sannsynligvis til PS3, men ikke GTA San Andreas. Skulle likt å visst hvor du fikk vite det fra... Litt mer bakgrunn: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...76bcf41186f5eaf Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 GTA: San Andreas vil bli utgitt på PS2. Det er GTA4 som kommer til PS3. Det var en her på forumet som skrev at SA sannsynligvis vil foregå på 70-tallet. Dette fordi disse årene var utgangspunkt for samme by i original-spillet. Høres jo ganske logisk ut, ikke sant? :wink: Edit: Glemte selvsagt å nevne at Vice City også foregikk på 80-tallet i GTA1. Lenke til kommentar
cell Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 gta san andreas vill også bli utgitt på xbox, fordi kontrakten med sony går ut i 2004.. :smile: 8) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 hmm, enda et konsept som blir melket til siste dråpe, *sniff* jeg synes det lukter litt Sims her jeg, eller er det bare et snev av Tomb Raider i luften? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bare kvaliteten på spillene holder seg, synes jeg det er helt greit at et konsept blir "melket". Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva for noe "jalla" snakk er det vi har her inne.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva for noe "jalla" snakk er det vi har her inne.. lyst til å utdype det? uansett, jeg synes GTA-serien holdt seg bra frem til 3eren, nye ting hele veien... Vice City har jeg ikke fått testa ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg synes det virker okaj også... går overens med smaken min, jaffal... på den annen side kan man jo spørre seg i hvilken grad det kan utvikle seg etter at de har tatt steget som de har gjort med GTA3-motoren... forsetter de å synge på samme verset så kan man nok begynne å rope ulv (eller sims, alt ettersom)... en annen interessant greie her er at de går stadig lenger tilbake i tida og jeg har allerede begynt å se frem til GTA9 da ting forhåpentligvis går i et litt mer bedagelig tempo, og fotgjengerne ennå har litt respekt for de firhjulede drapsvåpnene... mafiavirksomhet på 20-tallet; her er det jo massevis av oppdrag ute og går? =) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Vel, jeg tok kansje litt hardt i da, siden vice city, er det klart beste i serien (hvertfall på ps2). Kansje de klarer å lage et enda bedre spill enn vice city, men du å du, det skal hardt gjøres :-? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg synes de heller kan komme på ps3 begge to.. siden gta:vc kom ut har jeg angra på at jeg kvitta meg med ps2'en min.. Men hvis gta:sa kommer til xbox også er nå problemet løst.. får bare håpe jeg slipper vente leeeenge etter at det er sluppet på ps2. Jeg skal slutte å selge konsoller.. best å ha i pose, pose, pose og sekk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Mye som kan forbedres.. jeg ville likt muligheten til å kjøpe mer bedrifter osv. Kasioneer og fått missions ut ifra det. Også at penga strømmer inn på kontoen av seg sjæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå