Gå til innhold

Grand theft auto san andreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA: San Andreas vil bli utgitt på PS2. Det er GTA4 som kommer til PS3. :)

Det var en her på forumet som skrev at SA sannsynligvis vil foregå på 70-tallet. Dette fordi disse årene var utgangspunkt for samme by i original-spillet. Høres jo ganske logisk ut, ikke sant? :wink:

Edit: Glemte selvsagt å nevne at Vice City også foregikk på 80-tallet i GTA1.

Lenke til kommentar
Hva for noe "jalla" snakk er det vi har her inne..

lyst til å utdype det? :roll:

uansett, jeg synes GTA-serien holdt seg bra frem til 3eren, nye ting hele veien... Vice City har jeg ikke fått testa ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg synes det virker okaj også... går overens med smaken min, jaffal...

på den annen side kan man jo spørre seg i hvilken grad det kan utvikle seg etter at de har tatt steget som de har gjort med GTA3-motoren... forsetter de å synge på samme verset så kan man nok begynne å rope ulv (eller sims, alt ettersom)...

en annen interessant greie her er at de går stadig lenger tilbake i tida og jeg har allerede begynt å se frem til GTA9 da ting forhåpentligvis går i et litt mer bedagelig tempo, og fotgjengerne ennå har litt respekt for de firhjulede drapsvåpnene... mafiavirksomhet på 20-tallet; her er det jo massevis av oppdrag ute og går? =)

Lenke til kommentar

Jeg synes de heller kan komme på ps3 begge to.. siden gta:vc kom ut har jeg angra på at jeg kvitta meg med ps2'en min..

Men hvis gta:sa kommer til xbox også er nå problemet løst.. får bare håpe jeg slipper vente leeeenge etter at det er sluppet på ps2.

Jeg skal slutte å selge konsoller.. best å ha i pose, pose, pose og sekk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...