Stigah Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 God aften alle norske spillere der ute. Da jeg reklamerte på ConsoleGaming, ba de meg om å reklamere på diskusjon.no. Jeg er dessverre ikke sikker på hvor dere vil at jeg skal putte denne tråden her, men jeg syntes det passet best å legge den her. Men jeg ville uansett informere dere om at en splitter ny allianse har kommet! Alliansen bærer navnet Bad Norway. Vi er en norsk Battlefield 1943 klan! Vi er faktisk en av de første norske alliansene som spiller Battlefield 1943. Jeg håper på at mange medlemmer her har lyst til å joine. Foreløpig er vi bare 2 medlemmer. Det er på grunn av at jeg lagte den i går, og har ikke reklamert om den så mye enda, før nå. Link til klanen: http://bf1943.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=73 Jeg håper inderlig at noen her har lyst til å joine alliansen Da blir både jeg og Thence veldig glad. Teknisk sett er det 2 medlemmer til. Den ene har ikke laget CG bruker enda, og han andre er på ferie. I begynnelsen har vi ikke noe krav om at du må ha mic. Men når vi blir mer medlemmer, tror jeg vi skal sette et krav på dette. Vi er som enfamilie. Vi er sosiale, prater sammen til alle døgnets tider, og jobber flott sammen ute på slagmarken. Da håper jeg på positive responser fra dere :-) Mvh. stigah (PSN: s10ga) Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hvor gamle er dere? Alliansen ble først reklamert for i går, og det var da vi fikk "mesteparten" av medlemmene. Jeg har dessverre ikke fått spurt noen enda, men jeg tipper på at vi er innen en aldersgruppe på 16 - 25. Endret 11. juli 2009 av stigah Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 BUMP. Ingen som vil joine? Vi er nå 7 stk :-) Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Nå er vi rundt 10 stk, og jeg kan bekrefte at vi er fra 15 - 25 år nå. Håper noen andre vil joine Lenke til kommentar
Bryfjes88 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå er vi rundt 10 stk, og jeg kan bekrefte at vi er fra 15 - 25 år nå. Håper noen andre vil joine Hva kommer dere til å satse på videre? Fun? Seriøs gaming på et høyt nivå? Høres uansett moro ut! Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kunne tenkt meg å være med å spille sammens med dere. Kommer jo helt ann på hvor seriøse dere er. Har ikke tid hver dag, men spiller så ofte jeg kan. Er jo "litt" eldre enn dere også T Gi meg en tilbakemld da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå