tdipower Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har et Sapphire Radeon 9700 np, windows XP, og catalyst 3.2. Når jeg spiller f.eks. cs, kjører 3dmark etc. virker kortet meget godt og gir bare fine bilder.... MEN når jeg starter opp freelancer eller hitman 2 får jeg ikke alltid men litt for ofte, streker i bildet. Dette er fortsettelsen på ting i bilde. F.eks i freelancer i barene der er det noen lamper, ut ifra disse får jeg "fortsettelsen" på lampa i hvite streker... Noen som har vært borti samme? Er det driverproblemer eller kan det være hw problemer? Dette er fryktelig irritabelt! så hvis noen har tips blir jeg glad! Må vel også si at kortet ikke er klokket og med orginalbios, da den minste klokking gjorde at jeg fikk små "prikker" og masse artifacts i bildet. Tyder dette på dårlig kjøling eller ram? Samsung 2.8ns ram... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Blir kortet varmt? Høres litt merkelig ut. Kortet klarer fint en runde med 3DMark, men spilling, da bakker det ut. Klokk ned kortet litt, og prøv igjen. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Blir kortet varmt? Høres litt merkelig ut. Kortet klarer fint en runde med 3DMark, men spilling, da bakker det ut. Klokk ned kortet litt, og prøv igjen. Kortet blir jo varmt... men vet ikke om det blir for varmt... ja... det bakker ut på noen spill... CS kan jeg spille i timesvis uten problemer, og det samme med GTA3. Spilte GTA 3 på max av alt i dag i flere timer uten et problem. Når jeg etter en pause skulle prøve Hitman 2 fikk jeg mange artifacts!! Og hvis du leser det jeg skrev en gang til.. jeg har ikke klokket det mer og kjører orginal bios. Selv med en uorginal bios på orginal hastighet fikk jeg artifacts... hva skjer? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hadde lignene problem med mitt 9800. Skjedde bare i DX spill. Problemet var hodedkortet ikke Radeon eller driverene. Hadde SIS 655 men har nu MSI 875P. Radeon og driverene er utrolig bra, tror vel fleste probleme som folk har hatt er på grunn av dårlig AGP implementering på HKene. Simon Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Hadde lignene problem med mitt 9800. Skjedde bare i DX spill. Problemet var hodedkortet ikke Radeon eller driverene. Hadde SIS 655 men har nu MSI 875P. Radeon og driverene er utrolig bra, tror vel fleste probleme som folk har hatt er på grunn av dårlig AGP implementering på HKene. Simon Mkey.... hva er det beste chipsetet til ATI da? Må vel bytte HK da... Ta med kortet og prøve det hos en kompis først kanskje. jeje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå