Tå. Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min WD 120giga disk gikk nylig donken, den lager jævlig rare lyder, og pcn klarer ikke å registerer at den er tilkoblet? Er det mulig å få reparert hardisken noen plass i norge, og i såfall hvor? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Du kan alltids reklamere på den. Min IBM tok også kvelden en gang (min feil), men fikk en ny en i retur. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Vil gjerne beholde det jeg har lagret, har tenkt på å reklamere men å undersøke andre muligheter først! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min WD 120giga disk gikk nylig donken, den lager sinnsvakt rare lyder, og pcn klarer ikke å registerer at den er tilkoblet? Er det mulig å få reparert hardisken noen plass i norge, og i såfall hvor? Jeg klarte engang å f***e opp en harddisk der jeg hadde lagret 1GB med viktige jobbdokumenter for min bror. Vi sendte disken til Ibas , men de klarte ikke å fixe den. Gjett hvem som lå lavt en stund... edit: skriveleif Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har bare en ting å si http://www.ibas.no/ Ps. Det er skrekkelig dyyyyrt Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min WD 120giga disk gikk nylig donken, den lager sinnsvakt rare lyder, og pcn klarer ikke å registerer at den er tilkoblet? Er det mulig å få reparert hardisken noen plass i norge, og i såfall hvor? Jeg klarte engang å f***e opp en harddisk der jeg hadde lagret 1GB med viktige jobbdokumenter for min bror. Vi sendte disken til Ibas , men de klarte ikke å fixe den. Gjett hvem som lå lavt en stund... edit: skriveleif Klarte de ikke fiksen den?? Hvor mye kostet analysen? Kjøpte fin julegave neste jul? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Klarte de ikke fiksen den?? Hvor mye kostet analysen? Kjøpte fin julegave neste jul? De klarte kun å få frem svært få dokumenter som ikke var noe viktig. Det er over 2 år siden så jeg husker ikke helt detaljene. Det kostet nesten 3500,- tror jeg. Takk for ingenting lissom. edit: skriveleif igjen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ouch! Omg det er slike ting som pleier å skje med meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 La meg gjette: Du har selvfølgelig ikke tenkt tanken før at disken kan kræsje? Eller har du tenkt at "det hender aldri meg"? Og du har dermed ikke backup av de viktigste dataene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå