Natrich Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Var på Jønnbu i forrige helg, gikk en tur opp i fjella og fant en foss, der satt denne lille krabaten og ventet Hva synes dere? Dårlig / bra? Hva kan gjøres bedre til neste gang? Endret 11. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
znace Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 tøft bilde etter min smak, bra at du la deg ned og ikke tokk bilde ovenfra. hadde vert litt kult med et tiltshift objectiv her og vet jeg kansje litt nærmere om det er mulig og men ellers bra gjort Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Takk Tok først et bilde ovenifra, men så tenkte jeg pokker eller gjøre ikke noe om jeg blir litt bløt. Hadde dessverre ikke muligheten til å komme nærmere. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Firfisle, ikke salamander Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Motivet blir for smått, ville ha forsøkt å croppa det litt tettere. Syns du har brukt for stor blenderåpning - bakre deler av firfislen er uskarp, men det var kanskje meninga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå