lofsa Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg trenger et program til å ta opp lyder fra pc'en. Da sier flere Stereo Mix, og at det ligger på pc'en. Men det gjør det ikke, hvor laster man det ned? TAKK FOR SVAR! ;D Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg trenger et program til å ta opp lyder fra pc'en. Da sier flere Stereo Mix, og at det ligger på pc'en. Men det gjør det ikke, hvor laster man det ned? TAKK FOR SVAR! ;D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=JkFik6nNAmY Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Det er jo det som er problemet! Jeg får ikke opp stereo mix når jeg gjør det! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har du hørt om noe som heter Google? http://www.google.com/ Prøv det, og skriv 'stereo mix' i søkefeltet, så dukker det opp mye rart. En annen sak når man spør om slike ting er å oppgi hvilken PC og OS man har. Det har faktisk stor betydning for å kunne gi et svar. Lenke til kommentar
tole Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Stereo Mix er en kilde man kan gjøre opptak av i f.eks en lydeditor som sndrec32 som følger med i windows. Stereo Mix må implementeres av lydkortprodusenten, og det er ikke alle lydkort-drivere som har denne muligheten. Stereo Mix finnes bl.a. på en del integrerte lydkort på hovedkortet. Soundblaster har en sak de kaller What-u-hear eller noe sånt. Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Så det går ikke ann å laste ned på noe måte? Har en HP Pavilion Media Center TV m7795.sc-a Desktop PC Bundle. Jeg har hørt at det går ann å laste ned en slags driver eller noe..? Kan det stemme? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 To tråder med samme tematikk er flettet sammen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå