War Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Dagbladet I videoen nederst. CORE IMPACT Pro? Edit: Var vist det. Siden dette er for sikkerhet og ikke hacking kan vi diskutere det her? Genialt program, tok 2 min så kunne jeg ta skjermbilde av alle pcene i nettverket, se på filene og endre disse. Endret 11. juli 2009 av War Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) veldig basic hacking egentlig men og hacke med windowser som og breakdanse med rusting men hvis du gjøre det med linux / OSx så er det som og breakdanse i himmelen Endret 11. juli 2009 av Submit Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Har vel liten betydning sålenge man er i det programmet? og i en intern shell? Ser at alle som hacker nettverk bruker linux. Nå skal ikke jeg hacke men lære beskyttelse, det går vel begge veger. Ikke rart internett er full av dritt når en noob som meg kan sende en mail med skadelig kode i random metode som bilde, lenke, utnytte sårbarheter i flash osv ved å dra og slippe koder på 5 min. Endret 11. juli 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå