marama Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 var litt kjapp i svingene med å bestilte meg en mobil fra en nettbutikk. betalte med visa, ser att det ikke er trukket fra konto enda. har sendt mail om å kanselere ordren,men ikke fått svar. tenkte å bestille mobilen fra en annnen nettbutikk pga bra kundeservice hos den butikken, da det er en del mobil saker rundt om kring, så ønsker en god kundeservice hvis uhellet skulle være ute. kan jeg bare bestille fra den andre nettbutikken for så bare å returnere den andre å få tilbakebetalt summen jeg betalte, bruke angreretten? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Stemmer. Husk at du selv må dekke porto. Lenke til kommentar
marama Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 takker måtte bare forsikre meg om att jeg ikke blir sittende med to mobiler.. til 4000,- pr stk. butikken jeg bestilte først fra var cdon.com bestiller nå fra netonnet.no gode erfaringer med de. skulle selfølgelig ha gjort det med en gang, men det ble bare ikke sånn:) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...54/1024140584.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå