Henrikenn Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Heisann. Har prøvd å skjønne de sidene som ligger "sticky" oppå her, men skjønner ingenting. Jeg er ute etter at noen kan sette opp et treningsprogram på forskjellige øvelser. Jeg ønsker og bli sterkere, og mere utholden. Tenkte trening ca 3 ganger i uka. Er 190 høy, og veier 95kg. Har en liten pondus, men har ikke noe tro på å bli ei tynn flis heller. Kan jo legge til at jeg har en kraftig benbyggning, og er ikke av de svakeste gutta. Noen som kan anbefale noe? Øvelser, antall reps, tungt, lett? MVH Endret 11. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det her sier seg selv. http://www.myrevolution.no/artikkel/nybegynnerprogram/21/ Du burde finne alt der, det er på en måte en oppdatert utgave, fra samme mann som laget RYP Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 5x5 stronglifts er jo bra Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Ikke for nybegynnere./bra men ikke best. Endret 11. juli 2009 av War Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvorfor heter det "StrongLifts 5x5 Beginner Strength Training Program" da? Visst du begynner lavt nok så har du vel fått innlært riktig teknikk til du kommer til det stadiet hvor vektene begynner for alvor å bli tunge? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Man burde iallefall ha en trener/noen som kan teknikker i nærheten i begynnelsen. Selv proffe bruker ca 4 mnd på å lære seg teknikk og vanligvis trur man at man kan det lenge før den tiden og kjører på med vekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå