mesteryoda Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 heisan! kan ikke så mye om video redigering osv, men trenger et et programm for å gjøre om avi filene som fraps lagrer etter jeg jeg har tatt opp i spill osv. har ikke lyst på en 3min film i 800x600 på 600mb lissom håper jeg forklarte godt nok, vis ikke så er det bare å kjefte! =) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er ikke inne på konvertering jeg heller, så programmene jeg har brukt er: Avivo Video Converter og Ashampoo Movie Shrink & Burn 3 Disse har jeg brukt grunnet de begge har gitt meg ønsket resultater og de er enkle i bruk, faktisk vil jeg nesten kalle dem idiot sikkre. AVIVO var min faste grunnet at den var lynrask til å konvertere. En hel spillefilm ble til eksempel konvertert fra .avi til .wmv på få minutter, og ytelsen på min PC vil mange her kalle for kalkulator. Desverre så ble det lite av AVIVO ettersom AMD/ATI havnet i en litt standstill med nye versjoner, som til eksempel nu hvor de ikke har AVIVO til Windows 7. Byttet dermed over til Ashampoo grunnet tildigere erfaring med Ashampoo produkter. Jeg må dog innrømme at kjøpet av Ashampoo Movie Shrink & Burn 3 ble utført grunnet jeg ikke gadd å lete etter andre programmer og grunnet jeg fikk tilbud å kjøpe programmet til under halv pris. Dette var også på det tidspunktet hvor dollaren var på en gi-bort-pris, så jeg fikk det til en ganske fornuftig pris. Dessverre er det ikke noe fancy ting man kan gjøre med disse programmene, særlig ikke på AVIVO. Disse ptogrammene kan man si er konverteringsprogrammer og thats it. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er det ikek fraps og sony vegas som blir brukt mest til spill vidds som kommer seg til youtube osv ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Burde ikke den tråden her være på landsbruksdelen av forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå