Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jenter om "kjærlighet og trygghet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_meg_*
Rett frem, i en alder av 20 år og i fast forhold med en fantastisk frøken henvender jeg herved meg til forumjentene:

Hva mener du som jente når du sier at du "føler deg trygg sammen med kjæresten"? Kom bare til å tenke på dette når jeg leste teksten "Not Fair" til Lily Allen.

 

Når jeg sier at jeg føler meg trygg sammen med kjæresten mener jeg at jeg føler meg beskyttet. Jeg har noen som jeg vet alltid er der for meg, og det er en utrolig fin og god følelse.

Jeg har nylig gått gjennom et brudd, og jeg kjenner at den tryggheten ved å vite at man alltid har noen som er der for seg, uansett hva som skulle skje, er noe jeg savner. Det er litt vanskelig å definere nøyaktig hva som gjør det, for man har jo ofte gode venner og familie også, men det er godt å vite at man har den ene spesielle personen som valgte akkurat deg, og som av den grunn mest sannsynligvis er der for deg når alt annet butter imot.

Ei jente kan også føle seg trygg i armen til en gutt. Jeg visste at hvis gutten min holdt rundt meg, så var det ingen ting i verden som kunne skade meg eller gjøre meg vondt på noen måte.

Lenke til kommentar
Rett frem, i en alder av 20 år og i fast forhold med en fantastisk frøken henvender jeg herved meg til forumjentene:

Hva mener du som jente når du sier at du "føler deg trygg sammen med kjæresten"? Kom bare til å tenke på dette når jeg leste teksten "Not Fair" til Lily Allen.

Som hun over meg skrev; følelsen av at han er der og stiller opp 24/7, enten det er trøst, hjelp eller kos man trenger. Følelsen av å være beskyttet mot verdens ondskap, sykdom, slosskamper på byen osv. Følelsen av å være udødelig. Og følelsen av at han alltid kommer til å være der, aldri såre eller bli borte.

 

Mer klisjé kan det ikke bli :love:

Lenke til kommentar

Det jeg legger i at jeg er trygg sammen med min kjæreste, er at jeg stoler på han, jeg tviler ikke på hans lojalitet, han før meg til å føle meg trygg på meg selv og andre, og at han gjengjelder følelsene mine. Han gjør meg i trygg i den forstand at jeg vet at han ikke kommer til å gå fra meg, håne meg, gjøre narr av meg, i tillegg til at jeg stoler på han så mye at jeg tørr å fortelle mine innerste tanker.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...