dabear Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Heisann, jeg skal til høsten begynne på tredjeåret på studiet Informatikk med spesialisering i drift av datasystemer på HiST. Nå er jeg ute etter å skaffe meg en jobb ved siden av studiet og evt resten av sommeren, slik at jeg får litt praktisk erfaring (studiet er i seg sjøl veldig praktisk orientert) og litt gryn i kassa. Hvor skal jeg henvende meg? Veit dere av noen bedrifter jeg kan kontakte? Dette må være i trondheimsregionen. Endret 11. juli 2009 av dabear Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Wow, det var lovlig sent. Tviler på at du finner noe etter april, langt mindre i midten av juli. Arbeidsmarkedet er ikke på topp, vet du Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Hei, det er jeg klar over, men jeg er mer interessert i noe å gjøre på sia av studiet til høsten. Jeg har muligheter til å gjøre noe ikke-relatert til studiet denne sommerferien ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå