Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er intresert i henne, men vet ikke ossen jeg skal gå fram...


Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 16 år, her om dagen så jeg en jente jeg syns var interesang. De var 2 men jeg syns egentlig bare hun ene var interesang. Hun jeg var interesert i så på meg mange ganger, det virka kanskje som hun var interesert i meg. Uansett... når jeg var ferdig på jobb møtte jeg dem å spurte om msn dems. Er det noen som kan si hvordan jeg skal gå fram for å få jenta til å bli interesert i meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wow:

 

:nei:

 

Dere sender jo gutten i en sikker død her. Jenter går lett lei gutter som buser ut med følelsene sine, særlig i den alderen. Ja, folk liker selvfølgelig å høre fine ting om seg selv, men det dreper selve spenningen rundt det å ikke være sikker på hva den andre personen mener.

 

Du fikk msn-adr. hennes? Start samtaler med henne der, men ikke la det bli et msn-preget vennskap...avtal å møtes i naturlige omgivelser hvis hun også er intr. Tur i parken/piknik, gocart, kino, trene, shopping (avhengig av interesser). Hold en flørtende tone, men prøv å ikke si ting rett frem. Vær original, ikke start hver samtale med "hei, skjer a?".

 

Lykke til :grin:

Lenke til kommentar

Ehm. Du kan begynne å snakke med henne på msn? Og ettersom ting skjer kan du prøve å få telefon nummeret hennes. Hvis hun viser at hun kanskje vil noe mer, kan du ta henne med på kino eller spandere middag ute (ikke noe store greier, bare noe som kan gjøre at dere kan bli litt bedre kjent).

 

Ikke kjør for fort fram. Hvis hun viser at hun vil noe mer så er det bedre å bli litt overlegen (selvfølgelig ikke for overlegen, det finnes en grense. -> Its better to be care than needy. Play cool and make the girl come to you). Se hva hun egentlig vil. Hvis hun ikke vil noe mer så vil hun vise det, samme hvis hun vil noe mer. Det er da hun helt sikkter vil vise det. Gutter som prøver veldig hardt uten å vite om jenta vil noe mer er bare patetiske (sorry)

 

Hvis kino/middag går bra så fortsett med det. Bli bedre og bedre kjent med henne. Men gi like mye av deg som hun gir av seg. Når ting begynner å gli frem kan du kjøre på med shopping eller piknik. Eller enda mer romantiske greier hvis du føler for det. Du er 16 å har kanskje ikek all verdens penger. Men spander gjerne på henne. Da viser du at du kanskje behandler henne litt bedre enn hvis hun bare var en vennine av deg. Dele regninga er så vennskap.

 

Be a gent, treat the girl nice and she will be yours forever.

 

Lykke til gutten. Håper på det beste.

Lenke til kommentar

Fine råd det her :thumbup: . Men er ikke helt sikker på hva jeg skal si til henne på msn. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre om vi møtes. Jeg har lagt til msn hennes prata litt med henne men kom ikke så langt med det tror jeg. Er nokk litt for sjenert. Noen flere råd? har litt problemer med hva vi skal prate om og for å få henne intrisert osv.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg at det å snakke med en person skal komme naturlig. Ikke tenk for mye, for da hender det som oftes opp med at det blir dumt. Det samme hvis dere skal møtes. Er det naturlig glir det mye bedre. Og det er bare et pluss for deg.

 

De tipsene jeg ga var kanskje for det neste steget. Kan vel si at du er på steg 1. Du kan vel spørre om hva hun driver med (ikke skriv hva skjer a. Er bare dumt) eller hva hun tenker på etc. Hvis ei jente vil snakke så klarer hun å få fart på samtalen. Stol på meg.

 

Det blir fort litt dumt på msn. Er ikke like lett å holde det naturlig med noen du knapt kjenner. Men bare prøv å bli bedre kjent med henne. Bruk msn bare som et hjelpmiddel for å få økt oppmerksomheten hennes. Og etterhvert kan du ta det til steg 2 (kino/be henne ut etc)

 

Goodl Luck.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Mange sier at man ikke skal si "skjer?", men hvordan skal man egentlig starte en samtale på msn ellers? :p

vet ikke hvorfor man ikke skal si det, men jeg prøver meg frem.

 

det er muligens bedre å spørre om: "hva har du gjort i dag?", "hva tenker du på?", "skal du noe på fredag?".

 

"skjer?" får det på en måte å virke som du ikke har no å gjøre på og du sitter og kjeder deg. i tilleg er det liksom "litt standar".

 

masse du kan si, men det er bedre å vente litt med akkurat det spm-et(?). litt dårlig åpnig?

 

huff.. jeg aner ikke :p

Lenke til kommentar

hehe, det er ikke helt krise å starte med "skjer" det er bare veldig lite oppfinnsomt. og hvis hun svarer "nada" er det liksom ikke en veldig innholdsrik samtale. du kan likegjerne starte med et spørsmål hun er nødt til å svare litt mer utfyllende på :roll:

Lenke til kommentar

Som 2ball(s) skriver så finnes det mye annet å starte en samtale på. Og ikke bruk den oppbrukte skjer a?.

 

Skjer a? = Unnskyld jeg vil bare si at jeg er desperat etter å få kontakt med deg og derfor bruker jeg denne oppbrukte frasen.

 

 

Og så desperat trenger du ikke å være. Men nå er du 16 år så ikke tenk så mye over det. Men klarer du å starte en samtale og holde den i gang så er du der. Vil hun snakke med deg så skal du se at hun vil prøve å holde like mye liv i samtalen som deg. Hvordan du skal starte den er vanskelig for meg å si. Ettersom jeg ikke vet hva som er naturlig for deg. Men som jeg har skrevet før. Naturlig er bedre enn liksom bryr deg.

 

Trenger kanskje ikke å åpne med hva tenker du på? hvis de er på vennskaps stadiet. Men etterhvert som ting utvilker seg så er det mye bedre enn med hva skjer a?

 

Vil foreslå å ikke henge deg opp så mye i msn. Prøv heller å få hun med på noe? Desto bedre du kjenner henne jo lettere vil det bli å snakke med msn. Så slipper du kanskje de tause pausene mellom spørsmålene dine. Og det vil bli lettere å finne ut hva hun vil. Msn kan jo lede deg i feil.

 

Hvis du er usikker på hva du skal gjøre. Så be henne med på kino? Da slipper du å tenke så mye for det meste av tiden. Og blir det veldig rart å unaturlig så kanskje det ikke er hun som er den ene?

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Mange sier at man ikke skal si "skjer?", men hvordan skal man egentlig starte en samtale på msn ellers? :p

vet ikke hvorfor man ikke skal si det, men jeg prøver meg frem.

 

det er muligens bedre å spørre om: "hva har du gjort i dag?", "hva tenker du på?", "skal du noe på fredag?".

 

"skjer?" får det på en måte å virke som du ikke har no å gjøre på og du sitter og kjeder deg. i tilleg er det liksom "litt standar".

 

masse du kan si, men det er bedre å vente litt med akkurat det spm-et(?). litt dårlig åpnig?

 

huff.. jeg aner ikke :p

 

Uff, ja, det er vel sånn som du sier, men jeg klarer likevel ikke å si noe annet enn skjer på starten av en samtale.. Føler liksom at jeg hopper over noe hvis jeg starter med "hva har du gjort idag" :p, høres mer riktig ut å vite hva personen gjør nå først, og så hva personen har gjort idag.. Jeg sliter alltid med å starte en samtale, blir liksom bare dumt på starten, men så går det greit etterhvert xD

 

Men til trådstarter: Har du kommi noe lenger med saken? Funnet ut hva du skal gjøre? :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Hva du skal si kommer helt an på jenta. Vi er alle forskjellige. Prøv å bli litt kjent med henne og ta det derfra. Flørt, men ikke for åpenlyst. Ha glimt i blikket og la henne ha noe å tenke på. Tenk på det som å leke med en kattunge. Du skal både gi og ta, men ikke kaste ut hele nøstet, for da blir katten lei. Bruk kroppen til å uttrykke deg på. Ta henne forsiktig på korsryggen og slike ting (men alt til sin tid, så klart).

Lenke til kommentar
Mange sier at man ikke skal si "skjer?", men hvordan skal man egentlig starte en samtale på msn ellers? :p

vet ikke hvorfor man ikke skal si det, men jeg prøver meg frem.

 

det er muligens bedre å spørre om: "hva har du gjort i dag?", "hva tenker du på?", "skal du noe på fredag?".

 

"skjer?" får det på en måte å virke som du ikke har no å gjøre på og du sitter og kjeder deg. i tilleg er det liksom "litt standar".

 

masse du kan si, men det er bedre å vente litt med akkurat det spm-et(?). litt dårlig åpnig?

 

huff.. jeg aner ikke :p

 

Uff, ja, det er vel sånn som du sier, men jeg klarer likevel ikke å si noe annet enn skjer på starten av en samtale.. Føler liksom at jeg hopper over noe hvis jeg starter med "hva har du gjort idag" :p, høres mer riktig ut å vite hva personen gjør nå først, og så hva personen har gjort idag.. Jeg sliter alltid med å starte en samtale, blir liksom bare dumt på starten, men så går det greit etterhvert xD

 

Men til trådstarter: Har du kommi noe lenger med saken? Funnet ut hva du skal gjøre? :p

 

Tja, jeg kan si at jeg fortsatt er på msn stadiet og at jeg tror det kommer seg :) Men har bare hatt msn hennes i 2 dager så for vel snakke en del mer. Å ja har tenkt til å be hun ut etterhvert.

mange fine råd guys! Flere er også fint. Jeg har lært mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...