Hakn Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann! Jeg har tenkt på å kjøpe meg en ny stasjonær gaming PC en stund nå, men problemet er at jeg egentlig ikke har så mye peiling på PC generelt, hva jeg burde kjøpe og hva som passer meg best. De mest krevende spillene jeg spiller er for det meste rollespill som WoW, Warhammer og Age Of Conan. Ellers går det bare i enkle greier, som CS. Jeg behøver ikke den beste, ultimate PC'en. Bare den kjører de nevnte spillene på max uten problem, med topp fps og kanskje ligger et lite hakk over der igjen, så hadde det vært supert! Er villig til å gi rundt 10k, helst ikke over, men alle forslag mottas med takk =) Håper dere kan gi meg noen tips og veiledning! -Håvard Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva med E8600 prosessor, P45 Hovedkort med støtte for DDR3 (feks det nye fra MSI til ca 800 kr) 4 GiB DDR3 1600 MHz, 1 TB hdd, optisk DVD-drev, GTX 260 grafikkort, miditower, 600W Psu +/- 8k, mulig du vil ha en god kjøler fra Noctua i tillegg da stock ikke er noe særlig. Lenke til kommentar
Hakn Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Ja, det høres jo bra ut, men probelmet blir jo bare å bygge den og passe på at jeg får med alle delene, for som sagt så har jeg ikke noe særlig peiling.. Ser jo egentlig etter en PC som er ferdig bygd, men ville feks spilleren være noe jeg kunne tatt utgangspunkt i? Ser jo egentlig veldig grei ut, men vet ikke hva dere synes, om det er andre deler jeg burde hatt i steden for. Prisen er jo super Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kjøp feks denne rett ut av boksen så slipper du å tenke.. Lenke til kommentar
Aslak94 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10394 sjekk ut den pcen. ikke så veldig bra akkurat der, men jeg har laget en konfigurering av den som jeg tror jeg kjøper selv. Med skjerm (uten utstyr) så kan du få mest av det beste og nyeste for rundt 8-9 k Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lag din egen pc, mest for pengene. Å kjøpe en pc er bare idiotisk synes jeg. (Selv om jeg aldri har lagt min egen pc, lager min første snart, skal bestille deler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå