JohanStendal Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg fikk akkurat vite på vigo.no at jeg kom inn på 2. valget mitt, som var medier og kommunikasjon tredjeåret. Jeg har funnet ut at jeg mye heller vil gå påbyggning, og lurer på om man har en mulighet til å bytte og/eller ønske seg dit. og isåfall hvor man da skal henvende seg, for har lett overalt på vigo.no og vilbli.no etter noen form for kontaktinformasjon uten hell. jeg hadde påbyggning som 3. valg men det var ikke mulighet for å ta det, siden jeg hadde kommet inn på 2. valget. må man vente til skolen har begynt? burde jeg takke ja til andrevalget for så å søke om skoleskift, eller budre jeg ikke takke ja til noe som helst? Lenke til kommentar
Jakwit Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Anbefaler at du tar kontakt med inntakskontoret i fylket ditt da det er de som styrer med dette. Dersom du ikke tar kontakt før etter 2. inntaket er kjørt tror jeg man skal ta kontakt med hver enkelt skole for å evt. sette seg opp på venteliste i tilfelle noe skulle bli ledig. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 jeg finner ikke inntakskontoret i Tromsø:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå