creaT Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 noen som veit av et bra volum program? Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sats på å bli sterk som en bjørn i stedet Lenke til kommentar
creaT Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 vil ha synlige muskler nå..... Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skal du ned i fettprosent? I så fall er det veldig vanskelig å bygge muskler, men du kan på sett og vis vedlikeholde det du har. Vil du holde deg på fettprosenten du har nå og gå opp i muskler eller skal du på bulk da? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hvis du vil ha synlige muskler _nå_, så tror jeg du har misforstått trening hvis du dermiot vil oppnå en bra, sunn, markert kropp og samtidig føle deg helt fantastisk; så burde du kjøre på med en bulk og trene baseøvelser til fingrene dine blør. etterfulgt av en deff når det nærmer seg badesesong 2010. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 hvem har nevnt noe om fettprosent og bulk? jeg er ute etter et program basert på volum trening. ska ikke ned i vekt men skal opp i vekt. så er det noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hvem har nevnt noe om fettprosent og bulk? jeg er ute etter et program basert på volum trening. ska ikke ned i vekt men skal opp i vekt. så er det noen som har noe å anbefale? les det jeg skreiv a. du finner ikke programmer som er basert rent på volum, kroppen kan reagere forskjellig på rep og set antall. og du kommer deg ikke opp i vekt uten bulk. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 finner program selv jeg. mulig å gjøre d så vanskelig...! Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) der sa du d Endret 11. juli 2009 av creaT Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 kan anbefale programmer som stronglift 5x5 stronglift,dietmar,og sheiko og smolov når du har litt mere erfaring.. ville tippe att 5x5 powerbuilding passer deg best... som nybegynner hadde jeg syke økninger med det programmet. bare husk å start lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå