Patience Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fint bilde, men veldig veldig overeksponert! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hmm, litt usikker på dette bildet, men syntes det burde være helt rent for å få frem fargen til glasset. Altså unngå de skyggene, og gjerne litt færre dråper (selv om det ikke trenger å være bare en eller to) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Overeksponert var del an tanken ja, var nesten enesten måte siden bakgrunnen ikke var heltgjevn. var forresten tatt med bare en blits, men ja mulig skyuggen ødeleeger for mye, personlig synes jeg den hjelper bildet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Skyggen funket ikke i det hele tatt, synes jeg. Må eksperimentere litt med lys for å få dette bra. Burde ha en egen blits på bakgrunne, og noe annet til å belyse glasset. Blir altfor overeksponert nå. Prøv igjen du. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg likte skyggene jeg, men jeg likte ikke at det var så overeksponert at mesteparten av kanten på glasset forsvant. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Ja, noe lyst men så hadde jeg tatt en del pils i går også. Du vet ølbriller.. Jeg kan ikke gå helt god for det som er blitt presentert her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå