o0 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 En kompis av meg kom hjem fra utlandet nettop og kjøpte med seg 10 bokser til meg. Jeg skal til utlandet neste uke, og lurer på å kjøpe 10 til... Jeg har ikke fryser (lol), og lurer på hvor lenge de vil holde seg i et kjøleskap. Vi snakker general portion om det skulle ha noen betydning. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Pakk dem inn i plastfolie eller stapp dem i en pose som rulles tett sammen. Ligger i månder slik i kjøleskap. Dessuten er da det ikke så farlig om portionssnus tørker litt. Løssnus er det straks værre med. Kjøp uansett snusen din du. No problemas! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Den holder til det står at den går ut på dato. Forsåvidt ingen problemer å snuse posesnus som er opp til et år gammelt. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ahh det er datomerking! Boksen jeg holder i hånden nå står det 03-11-2009 på så ser ut som at dette skal gå bra... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fremdeles ikke noe problem å snuse snus som har gått ut på dato.. Spessielt ikke om det har ligget i kjøleskapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå