Wazzabazza Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har skaffa meg en sånn hendig XP 1700+ JIUHB sak, så lurer jeg på hvor mye jeg kan få tynt utav den, med mitt trasige oppsett.. Kom gjerne med forslag til hvordan jeg kan få mest utav den HK: MSI KT3 Ultra 2 RAM: 2x Apacer 256 MB PC2100 Skjermkort: Creative Geforce 4 Ti 4200 Lenke til kommentar
Orak Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 du klarer vel mellom 2.1ghz og 2.6ghz, hvis du har bra kjøling.. Sett FSB til det hovedkortet klarer ca. 150 tenker jeg. så stiller du multipiler til 14 og over. begynner vel og trenge litt ekstra volt ved 2.1-2.2ghz.. Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Ok.. Takker Skal prøve det! 8) Gleder meg som et svain til å vise overklokkinga mi til folk som ikke vet om overklokkingsegenskapene til en XP1700+ JIUHB! Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva mer enn JIUHB kan du fortelle oss av steppingen? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vel, er ikke helt sikker på det hovedkortet ditt, men jeg tviler på at det er et nforce 2 kort? Hvis ikke, så må jeg bare si at jeg har hatt dårlige erfaringer med harddisker og pci kort som liker seg dårlig allerede ved 150 fsb. Og du kan vel heller ikke stille multiplier med andre enn nforce 2 kort? Hvis det likevel ER et nforce2 kort, så glem det jeg sa, orker bare ikke sjekke akkurat nå Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vel, er ikke helt sikker på det hovedkortet ditt, men jeg tviler på at det er et nforce 2 kort? Hvis ikke, så må jeg bare si at jeg har hatt dårlige erfaringer med harddisker og pci kort som liker seg dårlig allerede ved 150 fsb. Og du kan vel heller ikke stille multiplier med andre enn nforce 2 kort? Hvis det likevel ER et nforce2 kort, så glem det jeg sa, orker bare ikke sjekke akkurat nå Det det bare ytterst få kort som ikke tillater endring av MP. Dette med at det kun er nForce2 baserte kort som kan det er bare en særdeles seiglivet myte. Så lenge man har KT333 og KT400 så er man så si garantert å kunne endre. Litt usikker på SIS og ALi chipsettene.. men de er det jo uaktuelt å bruke til OC uansett. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Okey, da lærte jeg meg noe nytt i dag også :oops: Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Skulle bare si hva jeg har fått til: 195 mhz fsb.. Prime-stabilt.. Er ganske fornøyd iogmed at det ikke er et hovedkort som er laget for overklokking akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå