-Just-Me- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Først sa Infinity Ward at de droppet call of duty- tittelen, men nå har de bestemt seg for å ta det tilbake, og fortsette i den populære og vellykkede call of duty serien. Ta en liten titt her og kanskje her og her Personlig syns jeg at det er flott, selv om jeg ikke får den gode "call of duty" følelsen lenger som jeg fikk i cod 2.. Men gleder meg som bare det til det kommer 11. november, var det så? Forresten: På coveret; er det den bygningen i washington (husker ikke hva den heter i farta) vi ser i bakgrunnen tro ? Hvis vi får kjempe litt i USA er jo det knall! Endret 10. juli 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Hallis- Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 11. november er helt korrekt Er ikke bygningen i Washington, det er den berømte statuen av Jesus i byen Rio de Janeiro (tror jeg) Tror det meste av handlingen skal være i Rio, i den Afganske jungelen og i snødekte landskaper i Russland Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 jeg synes det ser ut som den bygningen i DC xD Men men.. Sava spillet blir kult uansett. Blir bra at de fortsatt ville ha cod tittelen Er ikke bygningen i Washington, det er den berømte statuen av Jesus i byen Rio de Janeiro (tror jeg) Er definitivt ikke statuen i Rio, trykk på bildet så ser du det Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kansje den der gigantiske katedralen i Russland? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 nei, jeg syns den ligner så utrolig på United States Capitol Jeg har stått utenfor der, men er ikke helt lett å bevise det siden det er så utydelig på tegningen, men jeg holder foreløpig fast med det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er det en terrorist på covert der? I så fall synes jeg det blir en fin kontrast med 1'ern Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 hmm jeg synes ikke det ser ut som en terrorist Ser kanskje mer ut som en spesial-soldat? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tegnet noen røde linjer i Paint for å fremheve bygningen i bakgrunnen litt, og det ser definitivt ut som kuppelen på US Capitol: Legg også merke til at bygningen ser ut til å ha en slags skade på høyre side. Angrep på amerikansk jord, dette kan fort bli bra Og en liten PS til Hallis: Det finnes ikke noen jungel i Afghanistan. Landet består for det meste av ørken og fjell. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ja jeg vet.. Endelig noen som backer meg litt opp her Lenke til kommentar
Hallis- Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Og en liten PS til Hallis: Det finnes ikke noen jungel i Afghanistan. Landet består for det meste av ørken og fjell. Har bare skrevet det jeg har lest andre steder, blant annet på www.spillmagasinet.no! Siste gang jeg bruker den sida der som kilde, thats for sure x) Og forresten, har gått over til å tro at vi får litt action i statene! Hadde vært sinnsykt bra, og en god overraskelse. Endret 13. juli 2009 av Hallis- Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 I know! Kanskje terroristen trapper litt opp med å angripe USA si hovedstad. Har egentlig ikke ord for hvor kult og gøy det kommer til å spille da! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Haha! Alt skal skje i utlandet hvorfor ikke litt i USA og? Haha Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 ja hvorfor ikke Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 USA er jo utlandet det og da...bare for å være pirkete Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 USA er jo utlandet det og da...bare for å være pirkete Jaja! Men fra USA sin side Hvis du skjønte hva jeg mente? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Oh my god som jeg gleder meg til CoD MOdern Warfare 2 Bra at de gikk tilbake til CoD tittelen, for da kunne man jo ikke si " Jeg gamer CoD" men da måtte man si " JEg gamer MW2(eller en anne stygg forkortelse for Modern Warfare 2)) PS: Skjønnte noen egentlig hva mjeg mente nå?, skrev litt fort og tror det ble mye piss Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Tror jeg fikk det ja "Call of duty" er liksom det folk vet om og er kjent med. Modern Warfare er helt nytt og man gidder jo ikke etter mange spm om hva man spiller for tia å si eller skrive MODERN WARFARE 2 eller CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2, derfor bare cod mw2 eller cod 6 . Sier man MW2 vil noen bare si Hæ? og da må du forklare *stress* cod mw2 er en direkte etterfølger av cod 4, og det hadde vært direkte dumt at det første spillet (cod 4) heter cod og oppfølgeren ikke er medlem i denne verdenskjente tittelen... Endret 21. juli 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror jeg fikk det ja "Call of duty" er liksom det folk vet om og er kjent med. Modern Warfare er helt nytt og man gidder jo ikke etter mange spm om hva man spiller for tia å si eller skrive MODERN WARFARE 2 eller CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2, derfor bare cod mw2 eller cod 6 . Sier man MW2 vil noen bare si Hæ? og da må du forklare *stress* cod mw2 er en direkte etterfølger av cod 4, og det hadde vært direkte dumt at det første spillet (cod 4) heter cod og oppfølgeren ikke er medlem i denne verdenskjente tittelen... Yess Du forsto Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Oh yeah ops! call of duty modern warfare 2 video For de som ikkje har sett an Sjekk også ut CoD: MW2 Prestige Edition Endret 21. juli 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sjekk også ut CoD: MW2 Prestige Edition Noen som vet om det kommer en Prestige Edition til PC også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå