Maxto Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med følgende problem: Jeg forsøker å kjøre en cleaninstal av xp på en stasjonær pc. Formaterte hd pga. et virus som gjorde at maskinen gikk i botloop. Har gjort dette på mange maskiner før og tenkte at dette skulle bli grei skuring. Den gang ei De første skrittene av instalering går greit men etter at ca. 50% av filene er kopiert til hd kommer feilmeldingen "Kan ikke kopiere filen ... " hvilken fil det gjelder endrer seg fra gang til gang men noen eksempler er scew.chm, tracert6.exe, tsbyuv.dll osv. har forsøkt med 3 forskjellige windows plater med sp2 og sp3 integrert (lovlige) Noen som kan hjelpe meg? Beskrivelse av problem maskinen: Hovedkort: ASUS P5E-VM SE hd: HITACHI Deskstar 160 GB SATA Endret 10. juli 2009 av Maxto Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ikke ukjent problem. Men noen sikker årsak har jeg ikke sett. Prøv et annet CD drev. Kan også være problemer med minnet. Kjør MemTest86 for å sjekke. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) . Endret 10. juli 2009 av mrNilsen Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er 99% sikkert på at det er cd/dvdrommen din som tuller.. Har hatt samme problemet selv med flere drev. Lenke til kommentar
Maxto Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Fikset det Tok ut hd og koblet den til laptoppen med kabel og formaterte den på nytt. Jeg tok også ut en av ram-brikkene (setter den i senere for å se om det var den som var problemet og poster resultatet her hvis noen ønsker det) Nå er jeg igang med å legge inn driver og det ser ut til å bare være kos igjen Takk for svar, godt å se at det ikke bare er jeg som bruker fredagskvelden til å geeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå