Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Data "Lagger" Under gaming.. (WoW)

Anbefalte innlegg

hei, Jeg spiller WoW på en laptop, og har et problem når jeg spiller..

for eks: Når jeg skulle raide OS (10 Man) I dag, startet fps på 20... Så ser jeg at den synker ned til 15 etter noen minutter.. noen minutter senere går den til 10.. Så går den helt ned til 2 og jeg lagger fullstendig i 1-2 minutter... Så starter den på 20 igjen og repeterer...

Noen som har noe peiling i det hele tatt på hvorfor dette skjer? :p

- Petter ;>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rens for støv til å begynne med. Hvor mye lå du på før? (fps)

Har åpnet PC'en og den er helt støvfri :)... Men er ikke sikker på hvor mye fps jeg på før, siden jeg ikke hadde noen problemer tenkte jeg ikke over det =/.. Men det har aldri vært så ille ;P

Lenke til kommentar

Gjort det ja.. ;>

Hvis noen av dere har spilt WoW før.. Så er det sånn at når jeg raider.. Lagger det skikkelig.. så plutselig er det helt perfekt i noen min.. så starter laggen igjen.. Fps går opp og ned hvert minutt..:p

Lenke til kommentar
Høres ut som temp problem ja. blir pcen varm? kjennes den varm ut på fanget f.eks

Ja den blir veldig varm.. Når jeg gamer står core på 80-90 grader, batteriet kan bli 100 grader også... I følge "CPUID Hardware monitor"

Lenke til kommentar

Er nok CPUen som blir litt for varm ja. Da setter den ned hastigheten og spenningen selv, sånn at den kan kjøle seg ned litt. Og da vil dette få innvirkninger på hvordan pcen din drar diverse ting, som i ditt eksempel, spill :)

Lenke til kommentar
Er nok CPUen som blir litt for varm ja. Da setter den ned hastigheten og spenningen selv, sånn at den kan kjøle seg ned litt. Og da vil dette få innvirkninger på hvordan pcen din drar diverse ting, som i ditt eksempel, spill :)

Takker for alle svar btw.. :thumbup:

Men er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? :)

Lenke til kommentar

Jeg var plaga med varme på min laptop når jeg spilte spill. Jeg kjøpte en slik plate med vifter under som jeg kobler til USB slik at de blåser luft opp under laptopen. Det er ikke alltid jeg har de på når jeg spiller, og når jeg merker det begynner å lagge så slår jeg disse på og lagginga forsvinner.

Se på disse løsningene her

Lenke til kommentar
Jeg var plaga med varme på min laptop når jeg spilte spill. Jeg kjøpte en slik plate med vifter under som jeg kobler til USB slik at de blåser luft opp under laptopen. Det er ikke alltid jeg har de på når jeg spiller, og når jeg merker det begynner å lagge så slår jeg disse på og lagginga forsvinner.

Se på disse løsningene her

Takker ;).. Vurderer å kjøpe en sånn en ja :)... Hvis det ikke er noe annet som kan fikse problemet mitt, gjør jeg nok det ;>
Lenke til kommentar

Nja. Det og heve laptopen fra bordet kan hjelpe noe. Men uansett så er all kjøling positivt. Hadde en kompis som prøvde det meste på sin HP laptop, den ble varm under spilling, eneste han ikke prøvde var en slik vifte sak. Skjermkortet hans er i dag kaputt.

Jeg har denne

Kjøpt på Clas Ohlson til en langt høyere pris. Var før jeg visste om dealextreme.

Sjekk Dealextreme. Der kan du gjøre meget gode kjøp.

Søk på laptop cooling, da får du opp mange hits

Endret av tness
Lenke til kommentar
Nja. Det og heve laptopen fra bordet kan hjelpe noe. Men uansett så er all kjøling positivt. Hadde en kompis som prøvde det meste på sin HP laptop, den ble varm under spilling, eneste han ikke prøvde var en slik vifte sak. Skjermkortet hans er i dag kaputt.

Jeg har denne

Kjøpt på Clas Ohlson til en langt høyere pris. Var før jeg visste om dealextreme.

Takker for godt tips om kjøling av bærebar. Selv bestilt den "toppmodellen" de hadde der, sånn at 17" fra HP kan klare å kjøle seg ned litt snart :)

Lenke til kommentar

Jeg har denne

Takker for godt tips om kjøling av bærebar. Selv bestilt den "toppmodellen" de hadde der, sånn at 17" fra HP kan klare å kjøle seg ned litt snart :)

Si ifra hvis det hjelper ; D... Skal bort i 2 uker nå :w00t: Så venter med å kjøpe noe ; D

Endret av Peetz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...