Krisdoffer Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Knipsa dette bildet da jeg var på en liten spasertur i fjellheimen. Hadde dessverre verken tid eller vett nok til å fikle på innstillingene på kameraet, men jeg ser i ettertid at det hadde gjort seg med høyere blendertall. Ris og ros mottas med takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det finnes så mange slike bilder og jeg følte ikke dette skilte seg særlig ut. Likevel, det var et meget godt bilde. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det blir for kjedelig. Det vekker ikke nok interesse. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Takk for kritikk. Det er kanskje ikke one-of-a-kind, men er det noe å ta vare på? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fin sommerfugl, men for mye rot i bildet ellers. Prøv å kommer tettere på. Evt. Macro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå