Vertical^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann! Roccat sitt nye gamingtastatur blir snart sluppet, håper jeg. Datoen har blitt dratt lenger og lenger i flere måneder nå. Nå må tastaturet bli bra. Tastaturet ble tatt tilbake igjen for at de skulle gjøre tastaturet enda bedre for gamere. Et gammelt bilde. Var nok før det ble tatt tilbake igjen. Vet ikke om det er blitt gjort noen store endringer. Link til Roccat sin side om tastaturet: Klikk Så hva tror dere? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vi så da hvilken flopp Roccat Kone ble. Uansett om det er mye lys på en ting trenger den nødvendigvis ikke å være bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Roccat Kone en flopp? Det vil ikke jeg kalle den i hvert fall. Har hørt en del sier at de har hatt problemer med scrollen. Har hatt Kone i 2-3 måneder nå. Og den funker perfekt! Tror det heller har en del å si hvordan du behandler den. Jeg behandler den forsiktig, men jeg spiller mye med den, og den går som den skal. Håper ikke folk behandler musa dårlig da ved å slå den inn i veggen, og så klager på at scrollen er dårlig. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hvis Roccat Valo er av samme kvalitet som Roccat Kone, skal jeg ihverfall bestille det. Prisen blir vel rundt 700-800, noe som er langt rimeligere enn det derre nye overprisa jalla-greiene til Logitech Endret 13. juli 2009 av Pantera Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Enig. Skjønner ikke hvorfor det er såppass mange som klager over kvaliteten på Kone. Har hatt min i snart 3 måneder - null problemer! Kjøper nok Valo uansett. Gøy og ha samme merke i mus og tastatur Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal gi deg "overprisa jalla-greiene til Logitech"! Logitech DeNovo er DIGG. Men Roccat sine produkter ser bra ut. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Er det innganger for jack plugg og mic på siden der? ooh must have ! Edit: Men 100 euro er for meget ! Endret 15. juli 2009 av Raude Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal gi deg "overprisa jalla-greiene til Logitech"! Logitech DeNovo er DIGG. Men Roccat sine produkter ser bra ut. Mulig diNovo Edge er bra, men 1300 spenn for et tastatur? Ikke fa** Men jeg tenkte mer på G19 ang "jalla-greier" da, og den er også alt for dyr. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Mer jalla og mer harry enn Logitech's G19 skal du lete lenge etter. Forferdelig tastatur. Overpriset også. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Må innrømme et slikt tastatur frister. men så forferdelig synd den prisen som sagt. Hvordan er det med batteritiden og slikt? kan tenke meg det bruker endel strøm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 For det første så er jo ikke Valo trådløst. Så batteritiden er evig Men, ja. Synd at Valo har en så stiv pris. Kommer til å koste litt over 900, vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå