kimenge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei, Jeg har et spørsmål til dere som har chess abonnement. Jeg bestilte abonnementet på chess sine hjemmesider. Motok sim kortet i posten i dag. Men sim kortet fungerer ikke, og når jeg ringer til nummeret får jeg beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Er det slik at abonnementet skal være klart til bruk med en gang man mottar sim kortet i posten? Takker for svar. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 når jeg fikk mitt måtte jeg vente i ca 1-2 uker, men det var pga. jeg "tok med meg" nr'et fra det gamle abbonnementet. såkalt portering. det stod ikke noe i det brevet du fikk med da? Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Hei, Dette er et nytt connect abonnement, og i brevet er det bare info om pin-koder osv. Er det ingen her da, som har tegnet nytt abonnement og veit om abonnementet var aktivt med en gang? Takker for svar. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tar vel noen dager før det er aktivt... Ring til kundeservice hvis du lurer på noe... Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, Takker for svaret. Lar det gå ut dagen i morgen jeg, hvis det ikke er aktivt da ringer jeg kundeservice. Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Bestilte for over 1 mnd siden. Simkortet kom kjapt i posten. Portering skulle ta 2-3 uker, fikk epost om tidspunkt da dette skulle skje. På den oppgitte datoen virket ikke det nye simkortet, og etter å ha pratet med kundeservice, fikk jeg beskjed om at de ikke fant meg eller nummeret mitt i systemene deres... Nytt system, da skjer det vel alltid noe feil. Har fått ny dato, får håpe det virker da... SlowScan Lenke til kommentar
picko Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det gikk smertefritt for meg, kl. 03.00 30 April fikk jeg Chess... Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hei Alt fungerer som det skal nå. Tok sikkert litt tid for de å aktivere sim kortet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Da eg skifta fra telenor rkontant til Tele2 Basic tok det fleire dager, tok med meg nummeret. Men det var noke rot av telenor den gangen. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Alt fungerer som det skal nå. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til abonnementet var aktivt? Selv har jeg tenkt å bytte fra Telenor Ringkontant til Chess Connect, men skulle gjerne hatt det i orden før helga. Er det mulig når jeg samtidig skal beholde mitt gamle nummer? Ellers har jeg et tilleggs-spørsmål; hvor mye koster det å ringe fra en Telenor/NetCom-telefon til en mobil med Chess-abonnement? Det er jo også en ting som må tas med i vurderingen.. Lenke til kommentar
picko Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nummerportering tar 2-3 uker, å ringe til person som har Chess koster det samme som å ringe til noen med Telenor Mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå