tommy_sn Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei Når IE8 er innstallert, men ikke Windows Search kommer følgende opp i adresse linja: Download Windows Search to improve history and favorites results http://support.microsoft.com/kb/968513/ Er det noen måte å få bort dette på, uten å installere Windows Search? Syntes Windows Search bare skaper problemer... Lenke til kommentar
program Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kommer det bare hver gang du starter IE, eller hver gang du skriver inn noe? Vil anbefale en annen nettleser siden IE 8 fort kan skape like store problemer som Search. f.eks. Opera eller Firefox. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Kommer i adsressefeltet hver gang.. Hvordan kan IE8 skape problemer mener du? Lenke til kommentar
program Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Kommer i adsressefeltet hver gang.. Hvordan kan IE8 skape problemer mener du? Mente at det ikke er den beste nettleseren. Var kanskje litt dumt å skrive at den kan skape problemer. Men bare et forslag. Åpne cmd, og prøv å skrive inn: REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search" /v CurrentVersion /t REG_SZ /d 99 /f !Gjøres på egen risiko! Hvis ikke tror jeg du må trykke på linken. Så skal den forsvinne etter 7 dager. Endret 12. juli 2009 av program Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Endte med å installere den, og så disable den i msconfig og services.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 jeg har fjernet windowsearch på min pc gjennom " tjenester " ( control panelet>administrativ verktøy>tjenester ) bare sett den på " disabled " lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå