Mariofrans Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Jeg klarer ikke å la være å tenke på skole og hvor hardt jeg må jobbe neste år. Hvordan skal jeg klare å skjønne at det er ferie og da skal jeg ikke tenke på skole osv. Sinnsykt irriterende å ha en liten tanke i huet om skole... Blir kjempeglad om noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skaff deg sommerjobb får du noe annet å tenke på Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vær oppe lenge, vær ute sendt om natten. Da vil nok kroppen skjønne at det er sommerferie. Angående skole, prøv å gjør andre ting enn å bare sitte å tenke, spill de spillene du har i signaturen. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Vær oppe lenge, vær ute sendt om natten. Da vil nok kroppen skjønne at det er sommerferie. Angående skole, prøv å gjør andre ting enn å bare sitte å tenke, spill de spillene du har i signaturen. Kan ikke spille nå fordi min mor ikke liker at jeg sitter foran tven så mye. Kanskje det er fordi jeg har spillt litt mye Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vær oppe lenge, vær ute sendt om natten. Da vil nok kroppen skjønne at det er sommerferie. Angående skole, prøv å gjør andre ting enn å bare sitte å tenke, spill de spillene du har i signaturen. Kan ikke spille nå fordi min mor ikke liker at jeg sitter foran tven så mye. Kanskje det er fordi jeg har spillt litt mye hm, stikk ut en tur med venner elns da ? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Vær oppe lenge, vær ute sendt om natten. Da vil nok kroppen skjønne at det er sommerferie. Angående skole, prøv å gjør andre ting enn å bare sitte å tenke, spill de spillene du har i signaturen. Kan ikke spille nå fordi min mor ikke liker at jeg sitter foran tven så mye. Kanskje det er fordi jeg har spillt litt mye hm, stikk ut en tur med venner elns da ? Alle har reist på hytte. Jeg skal på hytta i morgen og der har vi båt jeg kan kjøre til en kompis. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kroppen skjønner ikke at det er sommer før den utsettes for flere timer med sol om dagen. Å bade utendørs hver dag skader heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå