stian-hg Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvor får man tak i iiyama skjermer i Norge? Jeg ser at på www.iiyama.com er en link til den norske siden lagt til, men den er helt blank. Er iiyama i ferd med å etablere seg her i landet eller? Gunnen til at jeg spør at iiyama skjemen roses opp i skyene i denne testen: http://www4.tomshardware.com/display/20020319/. Er ikke så dyr heller! 1 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 databutikken.com selger skjerm fra dem Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 databutikken.com selger skjerm fra dem Takk for det, men Databutikken.com skal visstnok være et fyord. Har lest en del dritt om dem her på forumet. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg kjøpte min Iiyama skjerm der og hadde ingen problemer. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Absolutt Data selger også Iiyama skjermer... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Absolutt Data selger også Iiyama skjermer... Skulle akkurat til å nevne de. De har forresten alltid ytet meg god service (ved returer og slikt også, ja) Eneste minus er at de er merkverdig dyrere enn mange andre webshoper, men så tar de inn mye som bare de har også da... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Takk for svar! Går ut i fra at dere som har handlet iiyama skjerm er fornøyde...? Jeg tenkte selv på PRO454. 1 Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Den skjermen vant i alle fall denne testen for litt over et år siden; Tomshardware.com Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Den skjermen vant i alle fall denne testen for litt over et år siden;Tomshardware.com Mvh kjello2 I know! Det var den testen jeg også leste. Den har visstnok vunnet flere andre tester... må bare finne dem Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Går ut i fra at dere som har handlet iiyama skjerm er fornøyde...? Superfornøyd! Har en Vision Master Pro 17" nå (et par år gammel) og hadde en annen modell (husker ikke betegnelsen) tidligere og har strengt tatt aldri hatt bedre skjermer hverken på jobb eller hjemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå