FelaroN_ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei Jeg sliter med å finne hovedkortet: MSI K8N Diamond Plus, nForce4 SLI X16, Socket-939, SB Audigy, GbLAN, PCI-Ex16 Så jeg lurer på om noen vet evt hvor jeg kan få kjøpt det her eller om det fins noe lignende som har like bra ytelse osv ? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du må saumfare bruktmarkedet og betale stort sett overpris. Finn.no, Ebay og kanskje qxl. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) S939 er en utgått platform, du slipper mest sannsynlig billigere unna ved å bytte ut hovedkort, ram og cpu med noe nytt, DDR2 ram får du kasta etter deg om dagen og cpuene er omtrent like billige. Endret 12. juli 2009 av Wibla Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 okay, tusen takk for tipset Lenke til kommentar
maN1C Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hm, tilbød akkurat et 939-kort til en på Bruktmarkedet her til prisen for portoen. Det kan vel neppe kalles overpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå