Makkz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Heisann! Jeg ser etter noen hodetelefoner jeg kan tasse rundt med, bruke hjemme og bruke på buss, tog og fly. Har sett meg ut disse: Beats Studio by Dr. Dre Er ganske interressert (på tross av Dr. Dre-branding), men lurer på om de er verdt prisen? De sammenlignes visst med Bose QC3, men vet ikke hva jeg syns om Bose, for å være helt ærlig. De får stort sett gode anmeldelser på nettet [1][2][3][4][5][6][7], noen er litt skeptisk [1][2]. Noe annet som faktisk (enkelt nok) gjør dem litt interresante er faktisk noe så enkelt som at de har iPhone-mikk og styreknapp. Har en iPhone selv, så det er jo hendig. Jeg lurer egentlig først og fremst om noen andre har noen erfaringer med settet, og hvilke alternativer jeg har i denne prisklassen med lyddemping og som ikke gir meg "1945 radio operator"-looken. Takker for svar! Mvh Marcus Endret 10. juli 2009 av Makkz Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så vidt jeg vet så skal Beats være de beste portable hodetelefonene, det var ivertfall målet til dem som lagte dem. Lenke til kommentar
Makkz Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Så vidt jeg vet så skal Beats være de beste portable hodetelefonene, det var ivertfall målet til dem som lagte dem. Det er sikkert målet til dem fleste, men det svarer egentlig ikke så mye på spørsmålet dessverre :/ Lenke til kommentar
Kaskill Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei Jeg kjøpte meg et par Beats Studio hodetelefoner på eplehuset, steen og strøm på lørdag. Etter 1 og en halv dags bruk har det oppstått et problem. iSoniTalk kabelen som skal gi håndfrihet til iPhone fungerer ikke. Da jeg hørte på den første sangen med hodetelefonene på lørdag tenkte jeg å forsøke å bruke pauseknappen på kabelen. Det fungerte, men når jeg skulle starte musikken igjen skjedde det ingen ting. Jeg tenkte ikke noe mer over det og gikk ut i fra at det kun gikk å pause. I dag(søndag) fungerte det verken å pause eller starte musikken. Og når telefonen ringte fungerte ikke mikrofonen på kabelen heller. Jeg har iPhone 3gs Vurderer å ta med alt tilbake til butikken for å bytte, har jo betalt 3000 kr for det! Hva synes dere jeg skal gjøre? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er klart du skal tilbake og bytte inn noe som kosta 3000 spenn og ikke funker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå