Suic Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Jeg har et Canon EOS 400D og jeg lurer på om noen veit om det finnes noe oppdatering til? ( pleier og være det til andre kameraer) Og åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er bare og gå til Canon sin nettside og klikke på programvare/drivere,så må du følge instruksjonene nøye. Bare husk og tøm kamera/minnekort for bilder først,du kan også formatere kortet før du begynner og laste ned. Husk full-ladet batteri. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Det er bare og gå til Canon sin nettside og klikke på programvare/drivere,så må du følge instruksjonene nøye. Bare husk og tøm kamera/minnekort for bilder først,du kan også formatere kortet før du begynner og laste ned. Husk full-ladet batteri. Der er det bare oppdateringer til programmene som fulgte med kameraet men ikke oppdatering på selve Firmware. Edit: Fant det her hvis noen andre lurer på det samme.. Endret 11. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Beklager,misforsto litt der Her er Canon sin offisielle firmware update. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Beklager,misforsto litt der Her er Canon sin offisielle firmware update. Hehe ja, men EOS 400D er ikke på den siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå