hakiboy Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei, jeg har et et problem med den bærbare pcen min. (Acer Aspire 5738G) Når jeg spiller Css, og Hl2dm skrur pcen seg av. Hva kan være grunnen til dette? Ps Helt ny. (Eller 2 dager gammel) Mvh. Håkon (Desperat gamer) Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 tror den blir for varm . . Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvor lenge spiller du før den slår seg av ? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, dette kan skyldes overoppheting. Det er en slags "self defend" for maskina slik at den ikke skal bli ødelagt. Tar det lang tid før maskinen slår seg av? Er nok kjølesystemet på maskina di som ikke er helt i water. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Siden den er såppas ny tipper jeg ikke trådstarter har tuklet så mye inni den. . Hvor kjøpte du den ? Var den forrhåndsinnstalert ? Lenke til kommentar
hakiboy Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Siden den er såppas ny tipper jeg ikke trådstarter har tuklet så mye inni den. .Hvor kjøpte du den ? Var den forrhåndsinnstalert ? Jeg kjøpte den på Elkjøp, den var forhåndsinnstalert. Det tar ca. 15 - 40 min før den slår seg av. Endret 12. juli 2009 av hakiboy Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Last ned HW Monitor, og bruk et stress-program for å skjekke temperaturene. FurMark feks for skjermkort, og Orthos til CPU Lenke til kommentar
hakiboy Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Når jeg testa derre varmen på skjermkort (FurMark) Målte den 102 grader.. Jeg drev ikke på med noe i bakgrunnen. Kjenner ingenting fra en vifte under ? Kan den være problemet ? Tenkte å dra å klage til Elkjøp. Er det det rette valget ? Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 har du ikke en knapp på pcen som skrur på en slags vifte? jeg kan gjøre det på min, det når fortsatt 100 grader, med den slår seg ikke av. Og nei, jeg gjør ikke dette lenger, jeg har en billig plate med plastikk under, med et par tynne vifter stukket inni. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vifta virker sikkkert ikke som den skal.. Lever den på reprasjon du Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Når den er så ny, får du det nok på garantien. Kanskje ta kontakt med elkjøp. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg og søskenbarnet mitt har samme PC, og vi opplever det samme som du. Min PC kan slå seg av etter 30 minutter med spilling. Jeg tror ikke det handler om overoppheting fordi min PC er nesten ikke varm når den slår seg av, den står nemlig på et nokså kaldt rom hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå