-Léon- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har noen par spm jeg skulle hatt svar på, er ikke akkurat så veldig dyktig med bil så trenger litt hjelp. Er det mulig å få av front/bak skjermen (nedre del, pleier å være ulakkert svart), uten å måtte være utdannet bilmekaniker? Hadde trengt å vite hvilke type olje jeg skal bruke, det står et merke i håndboken men er ikke alltid den er å finne på de forskjellige bensinstasjonene. Har laget en annen tråd angående olje type -Link- Jeg har varsels lys i displayet som ut ifra håndboken viser feil på motorelektronikk, jeg har fått det en gang før men da forsvant det av seg selv. Og fyren på Audi Sentere sa at siden jeg ikke hadde merket noe med bilen at det mest sansynlig var noe med sensoren(pga fuktighet o.l.). Spm er vel hva kan skje eller stemmer det at siden jeg ikke merker noe som helst gale med bilen at det ikke er noe å beskymre seg for. Skal innom Audi Senter imorgen bare for å høre hva de sier. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Vil anbefale deg å melde deg inn her: http://www.vwaudi-club.no/ Har selv en 03 A4, og har fått mye god info her! masse hjelpsomme folk, medlemsrabatter på masse butikker etc. Mange forhandlere som gir gode rabatter på forumet også Mvh Aleksander Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Da meldte jeg meg inn på linken du kom med ^^ Takk takk xD Endret 10. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå