1915 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 I Bodø ja, jeg og marte skal å se harry potter på Fredag der^^ HÆ? Dama mi heter også Marte og vi skal å se harry potter i bodø på fredag litt offtopic fikk faen meg litt puls jeg ;o Vel, det kan jo ha en sammenheng med prisen.... ... ehh? de kjøpte en 85 mod mazda som var gådd ca 100000 og betalte 15 k for den? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tja, hvis det var en pedant holdt Mazda så er den vel verd det, den har gått mye mindre enn din og gamle Japanere er driftsikre og ofte bedre utstyrt enn Europeere. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 men fyren sa selv han heller ville kræsje i golf enn i mazda ;S så skjønte ikke logikken hans. men men. er sikkert noen som vil kjøpe bilen er bare å vente Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 men fyren sa selv han heller ville kræsje i golf enn i mazda ;S så skjønte ikke logikken hans. men men. er sikkert noen som vil kjøpe bilen er bare å vente Nå ville ikke jeg akkurat kræsje i noen av disse "lekebilene" men jeg kjøper heller ikke en bil for å kræsje den. Ellers så tror jeg ikke det var noe logikk i det, etter hva jeg vet er ikke de gamle golfene spesielt bra på sikkerhet i forhold til alder og klasse. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Ville beholdt den til den var veteran. Sett den på en tørr låve, og puss og gnikk litt på den inn i mellom. Start motoren en gang i uken og holde den borte fra fuktighet. Om 10 år vil du sikkert få 20-30.000 for den... Ellers så er jeg enig i det en annen skrev her inne. Hadde du skrotet den før du brukte penger på den, så hadde du nok gått i pluss. Om jeg ville kjøpt denne bilen nå? NEI! Hvor mye jeg tror den er verdt? Tja... kanskje 4.000 kr. 10.000 kr. for denne bilen er rett og slett hårreisende! Får du 10.000 kr. for denne, så slå for all del til og gi med en full tank på kjøpet for og bli kvitt kjøperen fort som svint før han ombestemmer seg. Klarer du dette har du gjort ett virkelig kupp! Endret 16. juli 2009 av BjerkneZ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Igår fikk jeg solgt bilen og jeg fikk 10.000 kr for den Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Enten så var kjøperen stokk dum (unskyd uttrykket), eller så hadde bilen understell av ekte gull.... Uansett... hvis dette stemmer, så har du gjort tidenes kupp Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 hehe. du kan jo kalle det et kupp. men fyren var desperat. ungdomm på 22 år som hadde kjørt sunn sin subara impreza. sprengt toppen og veiva eller ka faen han sa. uansett så brydde han seg ikke om den lakkrusten. han skulle uansett hellakkere bilen til en annen farge, og style den. men han var desperat og trengte en bil i mellom tiden til han fikk fiksa sin. så skulle dama hans ha den etterpå ja understellet er av gull kan man jo si ;P var jo på eukontroll ifjord med den med 0 feil. han trengte bil så han betalte 10 for den. og jeg ble kvitt bilen så jeg kan få registret ny bilen min. alle er glad og fornøyd saken er løst:D Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 For en idiot, skal ha en bil til han får fikset sin Subaru Impreza, og velger en VW Golf som han skal style og hellakkere? Kunne heller brukt pengene på å få fikset Subaruen... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Som sagt... for en idiot.... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Vanskelig å få tak i deler. kosta han over 30 k for å få tak i deler fra usa + frakt og toll osv. men fyrn var jo ikke fri for penger da. ;P han likte bilen i tillegså Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja du har gjort ett bra kupp ja 10 k` for den der er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå