nexus555 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skal reise til Newcastle neste uke. Har aldri vært der, så lurer på om noe kan anbefale noen butikker til meg. Jeg er ute etter mote klær for menn. Skulle også gjerne visst hvilke kjeder som selger new era capser i england, slikat jeg kan se etter de kjedene.... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er veldig dårlig til å huske navn på butikker. Tror likevel du vil finne det meste i kjøpesenteret midt i sentrum, Eldon Square eller Metro Center på Gateshead siden. I tillegg så finnes det mange andre senter og butikker i hele sentrum og flere kjøpesenter utenfor byen, bl.a. Outlet Center. Det fine med Newcastle er at det er like stort utvalg (muligens større) enn London og mye billigere, samt at det er relativt lite sentrum (i forhold til London). Når det gjelder New Era har jeg ikke sett dette i Newcastle, men nå må de nevnes at dette har jeg heller aldri sett etter. Muligens en tur på i senteret Monument Mall (midt i sentrum) kan være en ide. Mye sport og ungdomsklær her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå