Englishism Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Lurte på om noen har erfaring med kjøp fra sportsbutikken.no? Ser de er norske m. adresse og alt, men ettersom nettsiden ser noe 'hjemmelaget' og 'billig' ut stoler jeg ikke helt på dem... Noen som vet noe/har erfaringer? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Har ingen erfaringer fra sportsbutikken.no - men tror ikke det skal være noe særlig problem å bestille der i fra. Søkte litt på nettet; http://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...w=&st=& Jeg har bare gode erfaringer med sportsbutikken.no. De er en til to ansatte på den sjappa og yter en fremragende service. Har sendt de noen mailer, og de svarer med en gang! Butikken i Molde er meget tiltalende og nettbutikk-delen er vel en måte å overleve vintersesongen på. Gode priser og rask levering er mitt intrykk! Jeg vil anbefale deg å ta en titt på www.brusletto.no. De har gode tilbud, men er kanskje ikke like enkelt å bestille online. Du får ihvertfall kjøpt knivene mange steder, så det burde egentlig ikke være noe særlig problem. Kan jo kanskje kontakte de og spørre om det er mulig å få det tilsendt via posten eller noe sånt. Endret 13. juli 2009 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå