Glassflasken Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hallo dere Jeg er ikke så flink med vil ha ett RÅTT nettby profilbilde.. =) Jeg har ett bilde av meg hvor jeg har tatt "rusty texture" over ansiktet. kult det, men se'kke så ekte ut da = ( Så jeg lurte på om noen av DERE ville være snill å lage ett for meg =) Jeg vil gjerne har bakgrunn med en åpen skog meg gamle stygge trær i Svart/Hvit eller lysegrønn liksom sånn horror/trist. Så Tenkte jeg at dette kunne vært aktuelt: - Mørkt bilde - Sprukket hud - Skrubbsår/kutt - Gammel, stygg, åpen skog med rotne trær kansje. - Att bilde kansje ser litt horror/trist/deprimerende/skummelt ut. Har prøvd litt selv da. så dere kan se her =) Endret 10. juli 2009 av Robert Plasserte store bilder i [spoiler] tag. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Men, men.. Posten kommer vel opp på lista så andre kanskje prøver seg Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 kunne du lagt ved et bilde? Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 kunne du lagt ved et bilde? Funka ikke, nei ;p http://i383.photobucket.com/albums/oo272/A...pg?t=1249160519 http://i383.photobucket.com/albums/oo272/A...pg?t=1249160589 Det øverste er litt bedre farget. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 var bra det til at du ikke har redigert så mye =) Takk Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også.. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også.. Call me Tommy please <3 Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takk : ) Prøvde først å overdrive redigeringen litt, men da endte det med at det så ut som du kom rett ut fra en animasjonsfilm, ikke et fotografi. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også.. Får bare fortsette å se/lese tutorials, og kanskje kjøpe en bok eller to : ) Men hadde vel ikke blitt så stor forskjell uansett hvilken side han satt på.. Endret 2. august 2009 av Thrillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå