El Pistolero Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei skal kjøpe pc i dag. jeg låner diskusjons brukeren til en kamerat og lurer på om delene funker bra sammen. Er det noe jeg skal skifte ut. Kjøper ferdig bygd fra netshop uansett. hva sier dere om det jeg har valgt? Endret 11. juli 2009 av Tropicana Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ser greit ut dette... kanske jeg ville byttet minnet og kjørt på med 8GB litt avhengig av hva du skal bruke den til. Så er ikke 1TB disk så mye dyrere enn en 750GB så ville byttet ut den også. Ellers så ser det relativt greit ut det der. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Ser greit ut dette... kanske jeg ville byttet minnet og kjørt på med 8GB litt avhengig av hva du skal bruke den til. Så er ikke 1TB disk så mye dyrere enn en 750GB så ville byttet ut den også. Ellers så ser det relativt greit ut det der. takk for hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei skal kjøpe pc i dag. jeg låner diskusjons brukeren til en kamerat og lurer på om delene funker bra sammen.Og du overså glatt Retningslinjer for kjøp/salg Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Hei skal kjøpe pc i dag. jeg låner diskusjons brukeren til en kamerat og lurer på om delene funker bra sammen.Og du overså glatt Retningslinjer for kjøp/salg Å? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Å?Hva med å faktisk lese de ? For der etter å redigere førsteposten med relevant informasjon. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Å?Hva med å faktisk lese de ? For der etter å redigere førsteposten med relevant informasjon. Har da lest de jeg. Kompisen min som lånte brukeren. Og hva er galt? Å ja, han burde skrevet hva han ville ha osv... Men poenget er at han allerede har valgt men vil bare ha en pekepinn på om det bør gjøres forandringer. Takk for alle hjelpsomme svar iallefall Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) ingen som kan hjelpe? Minner om at det må gå MIN 24 timer før tråden bumpes! Endret 11. juli 2009 av Patience Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Fikk med meg at kompisen din lånte kontoen din (Tropicana), men de samme reglene gjelder for han. Edit: Og selv om han allerede har valgt deler, er informasjon om hva han hovedsakelig skal bruke maskina til like aktuelt. Endret 11. juli 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå