ebso86 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg gikk inn på hammer.no og så at de hadde prisgaranti. På kald-katodekit til pc va d sunbeam basic kit(95,-) og sunbeam katoder(75,-) Hva er forskjellen på disse settene og de de har på microplex? de påsto deres sett hadde mer inhold en microplex.ni sine. Noen som hvet at dette stemmer? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 For alt jeg kan se er det bare hammer som vil tjene mer på de siden det selges sunbeams på begger sidene ... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har sunbeam fra microplex og er fornøyd med de.. ser ingen grunn til ikke å bestille derfra. Go for it! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg tenkte å kjøpe fra hammer og spare noen kroner på frakt, har hørt det blir gnske dyrt på microplex nemli. På hammer kan du betale forskudd! Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Koster rundt 100-140 kr å kjøpe fra microplex.da er all porto å frakt og det der regnet med. hvis du bare skal ha noen katoder og litt annet stasj. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 bare bøll... kjøpte to uv-katoder og en inverter og to forlengerkabler. netto porto = 140 flis for svarte!! så ikke kom her, dem sender med en porte på 140 spenn uansett, så når du bestiller, regn med det. Du ser det når du har bekreftet bestillingen. DVS kjøp kun i store kvanta på microplex. eller for mer penger enn 42 kr osv... Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har bestilit fra microplex.no hvertfall 5 ganger og når jeg bestilte kabinett så kostet porto+frakt 120kr. Når jeg kjøpte SLK-900+92x92mm+artic silver betalte jeg 120kr i porto+frakt. Så kom ikke her å si at dem tar 140 kr hver gang! Er bare 1 gang jeg har betalt 140kr. i porto, da bestilte jeg detta: 5stk. led vifter, vindu , og kald katode+inverter å sound control Litt teit diskusjon Måtte bare si det... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 javisst Men jeg mente sånn oppkravsting, avgifter osv da, hele greia som ikke er det du får i pakka liksom.. da blir det 140 flis Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det var det jeg mente også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå