JohnRichard Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei, Vurderer å kjøpe ett Nvidia GTX 275 kort, men hvilket skal jeg velge? Asus? EVGA? Gainward? MSI? XFX? Har tidligere holdt meg til Asus, men har MSI 8800GT Zilent nå. Har ett Asus P5k hovedkort. --------------------------------------------------- Mitt kjære 8800GT-kort begynner å bli "utslitt" (sommer på sørlandet og Zilent-edition uten vifte er dårlig kombo ). Hvor langt opp på stigen må jeg på den "nye" serien til Nvidia for å få en reell oppgradering? GTX 260? 275? 285? 295? Spiller stort sett bare WoW, og vil gjerne kjøre alt på Max Endret 14. juli 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Støtter hovedkortet mitt (Asus P5K, Intel P35) "PCI Express 2.0" ? Er det en ny Nvidia-serie "på trappene" slik at jeg kan forvente en nedgang i pris på f.eks GTX285 snart? Endret 13. juli 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 GTX 275 er et godt alternativ. Holder i massevis til WOW, og det blir et kort du kan ha en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå