Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 27, aldri hatt sex, har jeg grunn til å være deprimert!?


Gjest Guest_kar_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Kar_*
Uff å uff, stakkars deg. Ingen grunn til å deppe. Slutt å henge deg opp i utseende, se filmen "40 Year Old Virgin", så føler du deg bedre. Depresjon og selvmedlidenhet drar ikke damer.

 

Viser ikke ovenfor andre at jeg depper, siden jeg generelt er ganske blid og åpen!!

 

Men er kanskje lett for deg å si dette, siden du ikke har erfart lignende situasjon selv, eller har du!?

 

Føler meg ganske ubetydelig når man ikke er likt og respektert og ikke finner årsaken til hvorfor det er slik, er ikke så morsomt det vettu!!!!!

Lenke til kommentar

Vell størelsen er det i alle fall ikke noe å si på. Jeg klarer meg med mindre enn deg.

 

Men til poenget. Det virker ikke som dette handler om å dra damer. Det er mer stress å finne noen man kan bli ordentlig glad i. Og her finnes det ingen fasiter. Det eneste jeg kan si er at man må holde øynene åpne og prøve å komme over så mye som mulig, altså vere utadvendt.

 

Og en siste ting. Når du ikke kommer overens med folk så ikke tenk at det er deg det er noe galt med. Kan like godt vere de. Nå mener jeg ikke at du skal vere overlegen. Men litt sunn tro på seg selv skader ikke.

 

Tut og kjør og ha troen på deg selv så ordner det seg. Og hvis du nå skulle havne i sengen med noen så ta det litt piano. Ikke tenk på at du må ditt og datt. Ta det med ro vis at du er glad i henne så går ting naturlig. Sex er mer enn å bare kjøre på.

Lenke til kommentar

Match fungerte ikke for meg i hvertfall. La ut bilde og en kort beskrivelse. Fikk et blunk fra ei dame. Kansellerte konto. :ninja:

 

Håper at denne tråden lever lenge fordi jeg mer eller mindre er i samme situasjon selv.

 

Edit: Litt on topic også da.

 

Sex er noe samfunnet forteller deg at du skal ha helst hver dag, og man skal dele ut multiorgasmer hit og dit. Man skal også gjerne være verdens beste og ha en diger kuk.

 

Samfunnet forventer at du skal være komfortabel med sex. Instinktene dine vrir tankene dine inn på temaet, og det virker som alle andre i verden får seg noe unntatt du.

 

Det er allikevel til syvende og sist opp til individet om han/henne vil legge stor vekt på temaet.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Match fungerte ikke for meg i hvertfall. La ut bilde og en kort beskrivelse. Fikk et blunk fra ei dame. Kansellerte konto. :ninja:

 

Håper at denne tråden lever lenge fordi jeg mer eller mindre er i samme situasjon selv.

 

Hehe, da var det kanskje heller du som ikke fungerte for Match? :p

 

Jeg er også egentlig litt i samme situasjon, men det er mer fordi jeg blir stoppet av mine egne teite prinsipper og innbildninger av hvordan et forhold skal utarte seg.

Lenke til kommentar
Match fungerte ikke for meg i hvertfall. La ut bilde og en kort beskrivelse. Fikk et blunk fra ei dame. Kansellerte konto. :ninja:

 

Håper at denne tråden lever lenge fordi jeg mer eller mindre er i samme situasjon selv.

 

Hehe, da var det kanskje heller du som ikke fungerte for Match? :p

 

Jeg er også egentlig litt i samme situasjon, men det er mer fordi jeg blir stoppet av mine egne teite prinsipper og innbildninger av hvordan et forhold skal utarte seg.

 

Nja det er ingen prinsipper som er teit her. Får man ikke det man vil ha er det ikke noe vits i å ta vare på det.

Lenke til kommentar
Nja det er ingen prinsipper som er teit her. Får man ikke det man vil ha er det ikke noe vits i å ta vare på det.

 

Av og til tar man det første og beste man får tak i, i frykt for å aldri finne noen, eller fordi man ikke lenger orker å leve med savnet etter å ha noen å være glad i.

 

Men ja, man bør absolutt respektere sine egne ønsker og behov.

Lenke til kommentar
Uansett hvor "trist" man føler man er, er det alltid noen som er "tristere", om det er noen trøst.

 

Personlig lengter jeg etter noen å holde rundt. Sex har jeg klart meg fint uten så langt..

 

// Dr. P

 

Ja det er alltid en trøst, jeg liker å tenke når jeg sitter godt i det at det er en stakkar som er helt kjørt.

 

Det fine med det å holde rundt folk er at det ikke er spesiellt forpliktende og du kan gå fra de når du er lei.

Lenke til kommentar
hei

 

jeg er 27 år og har aldri hatt sikkelig sex, har jeg grunn til å være deprimert!?

 

Om du blir deprimert av det så har du lov, men samtidig så kan du ikke la det ødelegge hele livet. Nå snakker jeg av egen erfaring : Sex kan være veldig bra, men det hjelper ikke så veldig mye å ha sex bare for å ha sex, det gir hvertfall ikke meg så veldig mye. Vet om personer som har ligget med veldig mange, men det gjør de ikke noe mer lykkelig har jeg inntrykk av, de savner fremdeles det samme som mange andre, nemlig den ene man kan tilbringe livet med.

 

Kan ikke gi deg noe fasit på hva du skal gjøre for å å bli lykkelig\glad, men jeg kan love deg at du ikke er alene om å være deprimert, er mange som er det på en eller annen måte!

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...